briekwel schreef:Die belastingaangifte had ik ook al gevonden,staat een mooie beschrijving van op het forum vind het alleen een beetje ingewikkeld, ben niet zo thuis in papierwerk
Niet flauw bedoeld, maar toen ik eerder zei dat het veel makkelijker is om een quad in Nederland te kopen wuifde je al mijn argumenten weg. Ik zei dat niet voor niets, ik heb het een keer of vier gedaan en weet wat voor gedoe er allemaal bij komt kijken voordat je die gele plaat op je quad kunt schroeven.
Maar print het uit en begin er gewoon aan. Als je vast loopt kun je de belastingdienst bellen of hier concreet hulp vragen, maar vertel dan wel hoever je bent, wat je al weet en wat je vraag exact is.
Heb je al gebeld of ben je nu bezig met problemen die er misschien helemaal niet zijn? Pak gewoon je telefoon en ga ervoor, als je het vriendelijk vraagt is er vast wel eentje die je wil helpen. Eventueel bied je aan de kosten te vergoeden, zullen ze vast niets voor rekenen maar dan laat je in ieder geval zien dat je hun tijd serieus neemt.En kan inderdaad naar een dealer bellen wat verder uit de buurt maar dan moet deze je nog wel wilen helpen!?