raptor 660 start niet

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: raptor 660 start niet

Bericht door Jason McCoy »

takietje schreef:kwou dat het bij mij dat was. De mijne start langs geen kanten, om gek van te worden.

handremkabel al gecontroleerd door naar achter te trekken en aan stuur, lichtje van neutraal brand maar als ik hem wil starten schiet het lampke van temperatuur aan. Beskete zaak :p quads een plezier als alles goed werkt, een vervloekt ding als er iets aan mankeert
Temperatuur lampje gaat altijd aan als i alleen op de startmotor draaid toch? Net als je olie lampje.
Wat doet i bij jou wel en wat niet?
Als je wel een vond hebt is het waarschijnlijk dat je carb geen benzine geeft. Dus ofwel schoonmaken of ontluchten. Een 660 wil nogaleens een lege carb hebben als i heeft gedraaid met benzinekraan dicht of als i op de kop heeft gelegen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

takietje schreef:kwou dat het bij mij dat was. De mijne start langs geen kanten, om gek van te worden.

handremkabel al gecontroleerd door naar achter te trekken en aan stuur, lichtje van neutraal brand maar als ik hem wil starten schiet het lampke van temperatuur aan. Beskete zaak :p quads een plezier als alles goed werkt, een vervloekt ding als er iets aan mankeert
heb je al gekeken of ie vonkt?
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Heb je al eens een nieuwe bougie geprobeerd ?
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer

Bericht door Jeroen1991 »

Knipperend lampje heb ik ook, volgens mij niks met sensor te maken.. Dan blijft het lampje namelijk aan..
En het is gecontroleerd knipperen, zoals bij een relais, niet door slecht contact..
Maar hij rijdt.. (Voorlopig) :p
Yamaha Raptor 660R!
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Als t sensor stoort dan knippert i. Als i aan blijft dan staat i in de achteruit
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer

Bericht door Jeroen1991 »

Lijkt me onlogisch, ga ik morgen toch is ff testen :D
Yamaha Raptor 660R!
Bart2
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Bart2 »

Om verder te gaan op mijn startproblemen: Na de batterij opgeladen en de achteruitsensor vervangen te hebben,start hij wel maar bleef niet mooi draaien. Heb hem dus binnen gedaan en gevraagd om alles eens goed na te kijken. Krijg ik na enkele dagen telefoon om te komen kijken. Kom ik daar ligt men blok half open. :? Probleem:decompressie pinnetje op nokkenas vast,afgesleten tegen klepstoter,nokkenas geschuurd en zo voort. Vandaag bestek van kosten gehad: 700€
Met andere woorden:zal nog eventjes zonder zitten maar als hiermee alles opgelost is komt het hopelijk in orde.
Trouwens hadden ze ook compressie van cilinder getest en was 10,6 Zeiden dat nieuw 11 is. Ken niets van compressie, maar als dit klopt is er toch nog iets dat goed is.
Plaats reactie