Dank voor jou antwoord.. Maar reed jij ook wel een off-road?? Dan bedoel ik zandwegen geen crossbaan??yamahakoppel schreef:Persoonlijk rij ik al jaren met brede velgen en spoorverbreders sinds enkele jaren heb ik wel brede A-armen met spoorverbreders maar de originele armen hielden het ook
Yamaha Banshee update beugel voor kenteken P11
Re: Yamaha Banshee update Stickers P4
Yamaha Banshee SM 2007
- yamahakoppel
- Quad GOD
Mijn quad ligt al jaren op 5cm als ik al eens een verharde veldweg neem dan is het rustig
maar vluchtheuvel tegen 80 met de 4 wielen van de grond en pens tegen de grond gebeurt wel eens
maar vluchtheuvel tegen 80 met de 4 wielen van de grond en pens tegen de grond gebeurt wel eens
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Op mijn blaster had ik ook velgen met baanbandjes, verlaagd, spoorverbreders..... Nooit problemen gehad met die ball joints eigenlijk
Dank voor jou reactie... Rijd jij ook wel over zandwegen dan??JdmhatchR schreef:Op mijn blaster had ik ook velgen met baanbandjes, verlaagd, spoorverbreders..... Nooit problemen gehad met die ball joints eigenlijk
Yamaha Banshee SM 2007
Asfalt, dat wel... Maar als ge de wegen hier bekijkt is dat bijna off road
Oké bedank.. Hier is het asfalt 100% vlak...JdmhatchR schreef:Asfalt, dat wel... Maar als ge de wegen hier bekijkt is dat bijna off road
Ik wil nog wel eens een zandweg pakken om een beetje te driften enzo... Springen en weelies zijn niet zo mijn ding...
Ik wil wel langere a armen maar kost natuurlijk ook weer€€€
En het gaat al een beetje ver nu... Ben verslaaft geworden aan dat ding..
Jij ook zo te zien
Yamaha Banshee SM 2007
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je kunt geluk hebben dat t goed gaat, maar ik zou dat risico nooit nemen. Je veranderd de complete druk en trekkracht op je balljoints. Als je 100 rijd en t gaat mis heb je een serieus probleem. Komt bij dat dit een banshee is en dus een stuk zwakkere balljoint heeft dan een raptor bijvoorbeeld.
Ik heb ooit eens meegemaakt dat iemand dit had, die trok volgas weg, wielen liften iets en komen terug op de grond precies in een kuiltje in de weg en niet het balljoint maar de complete onderst arm brak af. Net achter de balljoint. Dus vandaar dat ik t zeg. Daaraan kun je zien hoe erg je de lasten verlegt.
Maar t is jou feestje, maar ik heb geen meedelijden als t misgaat.
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Ik heb ooit eens meegemaakt dat iemand dit had, die trok volgas weg, wielen liften iets en komen terug op de grond precies in een kuiltje in de weg en niet het balljoint maar de complete onderst arm brak af. Net achter de balljoint. Dus vandaar dat ik t zeg. Daaraan kun je zien hoe erg je de lasten verlegt.
Maar t is jou feestje, maar ik heb geen meedelijden als t misgaat.
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik reed met mijn Kfx 450 mét houser a-armen, mét brede velgen en mét een tijdje nog eens brede spoorverbreders ertussen, en deed heel veel wheelies. Nooit problemen meegehad. Ik denk als ze het berekenen, dat ze wel een beetje extra marge nemen vooraleer het gaat breken.
Yamaha Banshee 05' & 97'
- Jason McCoy
- Quad GOD
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Yamaha Banshee update achter bumper voor kunteken P6
Hier de update van mijn achterbumper.
Stuk bij aan gelast voor bevestiging kenteken plaat.
Nu nog laten stralen en poeder coaten...
resultaat en montage volgen...
Stuk bij aan gelast voor bevestiging kenteken plaat.
Nu nog laten stralen en poeder coaten...
resultaat en montage volgen...
Laatst gewijzigd door Msnaphaan op zo 24 feb, 2013 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Banshee SM 2007
waarom de plaatjes zo klein
Geen idee, ben ik nu aan het veranderenBrammes schreef:waarom de plaatjes zo klein
Yamaha Banshee SM 2007
Ik had ze als avatat geupload met imageshack.....Brammes schreef:waarom de plaatjes zo klein
Yamaha Banshee SM 2007
haha kan gebeuren he . de houder voor je kenteken lijkt me in ieder geval wel stevig genoeg. maar komt hij zo niet schuin naar beneden te hangen?
Nee er zit een grote bocht in waardoor hij bijna rechtop komt te staan..
Zo zeg maar 0-0\ achterste streepje is het kenteken..
Maar foto,s van het resultaat volgen uiteraard nog..
Zo zeg maar 0-0\ achterste streepje is het kenteken..
Maar foto,s van het resultaat volgen uiteraard nog..
Yamaha Banshee SM 2007