Bonjour, ff voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
wim2
Toeschouwer
Toeschouwer

Bonjour, ff voorstellen

Bericht door wim2 »

Ik ben Wim en woon nu een klein jaartje permanent in Zuidwest-frankrijk.
Heb vanaf mijn 18de eigenlijk altijd motor gereden, vooral choppers.
Een quad is toch wel altijd mijn droom geweest voor als we een keertje in Frankrijk zouden gaan wonen.
Nu wonen we hier en vind ik het ook schitterend om een 2cv aan te schaffen, maar dit zal misschien toch nog ff duren.
Het is allemaal leuk ha ha maar je moet het ook allemaal onderhouden.

Afgelopen zondag waren we aan het toeren en kwamen we door een klein dorpje waar een soort braderie was.
We zijn gestopt en even de braderie bezocht, er stond ook een stand met quads en hier stond een schitterende quad nml. de goes 520 max white edition.
Ik vond het een geweldig ding met alles er op en der aan, het is geen eerste klas quad maar daar is dan ook de prijs naar, ik dacht iets van 5900 euro.

Dus ik loop nu serieus rond om deze quad aan te schaffen, het is hier een erg mooie omgeving om met zo'n ding te toeren, je kunt het hier een beetje vergelijken met de ardennen alleen veel rustiger en schoner!!

Zal t.z.t. eens informeren op dit forum over de goes 520.
AC67
Quadrunner
Quadrunner

Re: Bonjour, ff voorstellen

Bericht door AC67 »

hallo,welkom hier,
Bedenk je goed voor je die goes koopt,
er zijn er die heel nare ervaringen er mee hebben,vooral het cvt gedeelte is nogal gevoelig voor defecten.
Ik zou zowiezo geen goes langs de kant van de weg koepn maar een erkend dealer opzoeken waar je voor dezelfde prijs een heel nette merkquad kan kopen.
maar nogmaals welkom en ik ben ervan overtuigd dat je hier een hoop info kan vinden betreffende quads en wat wel of niet te kopen.
Skullsbrusher
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Skullsbrusher »

Welkom hier op het forum en veel leesplezier gewenst .

Mvg

Skullsbrusher
Polaris850XP
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Polaris850XP »

Wim, ik woon ook in z.frankrijk en ik heb wel een mooie site waar veel quads opstaan: http://www.leboncoin.fr/
Welkom en ik hoop dat je slaagt in het vinden!

Dit vind ik wel een mooie en de prijs is goed: http://www.leboncoin.fr/motos/419613391.htm?ca=13_s
The hardest thing in life, is to know which bridge to cross and which to burn ...
wim2
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door wim2 »

Bedankt allen.

Op leboncoin kijk ik al regelmatig maar hier staan vooral veel tweedehands quads en dit vind ik ook een linke zaak.
Met een beetje pech koop je een probleem quad.
Zou persoonlijk kiezen voor een nieuwe of misschien in het uiterste geval een tweedehands met garantie bij een quad winkel.
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider

Bericht door xScorxPiusx »

Welkom op het forum :)
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
Polaris850XP
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Polaris850XP »

Ik weet niet waar je zit maar in Carcassonne zit Quad Plus een Polarisdealer ... over het algemeen heeft hij redelijk veel 2ehands quads staan met garantie. En in Limoux zit er ook 1 maar die heeft B-merken ... maar ook wel eens een A merk.
Geluk er mee!
The hardest thing in life, is to know which bridge to cross and which to burn ...
wim2
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door wim2 »

Ik woon in de omgeving van Angouleme.

Dus nogal een eindje vanaf Carcassonne.
Plaats reactie