Hallo,
Weet niet juist ofdat ik op men raptor 660 een originele achteras heb.
Mijne meet 100cm van draaduiteinde tot draaduiteinde, iemand die weet wat de lengte is van een ori achteras?
Mvg
Lengte ori achteras raptor 660
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Lengte ori achteras raptor 660
heb je een foto dan zie je meestal ook of het een brede is 90% zijn crome assen als ze breder zijn
je zegt 100 cm van uiteinde tot uiteinde de hubs komen eerder iets smaller dan het uiteinde want de moeren komen er nog op de wielen staan in de helft vast en de totale standaard breedte van een 660 is 117cm dus ik denk dat je een standaard as hebt
je zegt 100 cm van uiteinde tot uiteinde de hubs komen eerder iets smaller dan het uiteinde want de moeren komen er nog op de wielen staan in de helft vast en de totale standaard breedte van een 660 is 117cm dus ik denk dat je een standaard as hebt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Heb de as van mijn raptor 660 even opgemeten en kom van begin asdraad tot eind asdraad op 86cm.
Ok thnx voor info! Heb dus een verbrede achteras!hip schreef:Heb de as van mijn raptor 660 even opgemeten en kom van begin asdraad tot eind asdraad op 86cm.
Mvg