Hier ben ik weer, grootse plannen en weinig tijd, een beetje een mooie samenvatting.
Concreet: Mijn FMF uitlaat is dan toch onderweg naar mij evenals een FMF (dynojet) jetkit.
Nu: ik heb de quad zo een beetje bestudeerd, maar het lijkt me geen werkje van twee uur.
Ik zou graag weten hoeveel tijd deze modificatie in beslag neemt, evenals tips etc. voor de concrete werken.
Moet ik echt mijn benzinetanks en alles afnemen om aan de carburators te komen?
En ik heb nooit een carburator van die quad open gehad, maar is dat dan gewoon een kwestie van uurke aanpassen met die jetkit en klaar? of waar moet ik rekening mee houden?
Ik vraag dit namelijk omdat de uitlaat (normaal - afhankelijk van douanevertragingen - België=kutland) aankomt in de week voor de grote rit van 10 maart aankomt. En dan is het wel belangrijk te weten of ik deze installeer voor of na de rit
Bedankt alvast!




