xScorxPiusx schreef:Altijd weer merk x tegen Yamaha..
Ja zeg, jij bent ook een mooie.
Jij adviseert een quad die je nooit gezien hebt en niemand kent die zo'n ding heeft, en dan klagen dat je kritische vragen krijgt omdat het ding niet in Nederland te koop lijkt te zijn? Verder weet ik niet wat je met die groot gemaakte tekst wilt bereiken maar het lijkt er op dat je weer eens olie op het vuur gooit.
dutchmoose schreef:Ik zeg expres niks over mijn vertegenwoordiging van AC omdat ik dat niet als inzet voor commentaar wil hebben,maw:Ik wil gewoon mijn mening kunnen geven zonder de indruk te willen wekken dat ik reclame maak.ik ben erg enthousiast over AC(ook al lang voor ik dat merk ging vertegenwoordigen trouwens) naar aanleiding van mijn ervaringen in Zweden.
Ik zal wel ophouden met schrijven hier en me op de achtergrond houden,jammer maar helaas.
Die slachtofferrol lijkt me helemaal niet nodig, alleen omdat je een beetje tegengas krijgt op een forum?
Ik heb wel degelijk ervaring met alle modellen waar ik zonder uitzondering allemaal mee gereden/getest heb,anders zou ik het wel laten om commentaar te geven over modellen/mogelijkheden.Ik denk dat iedere vertegenwoordiger ongeacht welk produkt hij/zij ook verkoopt ervaring daar mee moet hebben,anders is die persoon niet goed met zijn/haar vak bezig.
De xc 450 rijd wel degelijk in nl maar niet in zo grote aantallen dat het waarschijnlijk is dat je hem snel zal tegenkomen.
Als je dat nou gewoon zegt in het vervolg, dan krijgt je advies een stuk meer waarde.
Je hebt helemaal gelijk trouwens dat jij de XC450i in dit topic niet aandroeg, je reageerde alleen op de leverbaarheid. Ik denk dat ik wat scherper reageerde door je vorige bijdragen waarin ik wel steeds het merk zie maar weinig inhoudelijke argumenten.
Mijn complimenten trouwens, voor beide heren, om de subtiele poging om dit weer een Yamaha vs. Can-am discussie proberen te maken.