450 quads zijn gemaakt voor op de crossbaan, en kunnen er niet goed tegen om constant op 1 toerental te rijden (wat je op De weg meer Doet als op een crossbaan) ook zijn ze relatief veel onderhoud nodig dan, iets Wat je Voor op straat niet nodig Bent als er ook goede alternatieven zijn. Bovendien schijnt Een 450 ook minder lekker te rijden op straat omdat je vrij Veel toeren moet maken om het volle koppel en vermogen te hebben
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Inderdaad, wat Erik ongeveer zei. Een 450 maakt veel meer toeren, dus voor uitsluitend op de baan te rijden is hij niet geschikt. Ook heeft een 450 meer onderhoud nodig en vaker van piston wisselen, en sommige sm'ers snappen dit niet. Maar voor off-road is het een perfecte quad
-Laurens- schreef:Inderdaad, wat Erik ongeveer zei. Een 450 maakt veel meer toeren, dus voor uitsluitend op de baan te rijden is hij niet geschikt. Ook heeft een 450 meer onderhoud nodig en vaker van piston wisselen, en sommige sm'ers snappen dit niet. Maar voor off-road is het een perfecte quad
Maar is het dan echt zo onverstandig als je nu eens liever een namiddag (proper) wil blijven om er de baan mee op te gaan?Of bedoelt u echt de constante toeren?
Want echt op een crossparcour ga ik niet rijden meer zo de kleine wegjes in en dan zie ik wel waar ik uitkom, 50% van die wegen zijn ook beton natuurlijk e...
-Laurens- schreef:Mooie YFZ kopen? Volledig in Monster Energy uitvoering
On topic: ik wil wel eens een paar fotootjes van je LTR zien als je hem hebt, vind het best mooie quads! Alleen spijtig van de versnellingsbakken.
Oke zal ze zeker posten...Ja daar heb ik ookal het 1en ander van gehoort....Wat is er eigenlijk mis met die versnellingsbakken?
Kheb de indruk dat ik nog het 1 en ander moet weten voor ik ermee op de baan kan met gerust hart dus zeg het mij jongens wat moetik weten en waar moet ik op letten...