even een sneakpic

Ook op een quad? ik zie veel mensen die het niet hebben?jeoentjuh schreef: kenteken verlichting en dat is wel verplicht!

standaard afmeting van een normale 3 hoek zijn die... moet wel passenyamahakoppel schreef:Moet ook een beetje naar de afmetingen kijken weet niet hoe groot die 3 hoeken zijn maar ik wou wel gewone reflectors zetten is beter dan niks en nummerplaat verlichting komt er ook op

Trailerplus is aso duur.... ebay duitsland heb je ze voor 23 euro stuk. Ik heb er voor mijn aanhangeryamahakoppel schreef:Juist even gekeken voor de prijs en afmetingen 145x165 van zo led driehoekenis al 1/3 van de prijs van mijn aanhanger 100€ per stuk
https://www.trailerplus.nl/n3/1434/5926 ... en_LED.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Subiet ben ik met 1000€ achter mij aan het rijden, is er nu al bijna aan
rob de sloper schreef:Zou niet meer mogen en heeft eigenlijk ook nooit gemogen... Er bestonden gewoon echte regels rond.HondaTRX450r schreef:Zelfmaken mag niet meer? leg uit graag!
Ik sta op het punt zelf een aanhanger te bouwen voor de quad. dat mag toch gewoon als je verlichting in orde is en je kenteken plaat erop zit?![]()
Tis de bedoeling om zo'n Amerikaanse utility trailer te bouwen
Nu dus wel, elke aanhangwagen heeft een gelijkvormigheidsattest nodig. Dit is bijna onmogelijk te verkrijgen op iets wat je zelf gebouwd hebt.
Wetgeving is sinds 1 oktober 2012 van kracht (in België).