zijn er ook nerfbars voor een renegade heb op google wel een paar foto's gezien maar weet nie of dit zo te koop is: en of dit speciaal op maat gemaakt is ??
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
myfm schreef:zijn er ook nerfbars voor een renegade heb op google wel een paar foto's gezien maar weet nie of dit zo te koop is: en of dit speciaal op maat gemaakt is ??
ik ben er nog tegen gekomen op ebay maar wel voor gen 1
myfm schreef:hoe doe jullie het met het onderhoud van je 1000 moet die dan ook aan de laptop bij de dealer??
volgens het werkplaats handboek zou je de 2gen can-am manueel kunnen wissen , door override knop en de achterrem afwisselend 3 maal in te drukken binnen de 4 sec .
ik heb ondertussen meer dan 10 u maar nog geen maintenance soon zien verschijnen , zal zien
myfm schreef:hoe doe jullie het met het onderhoud van je 1000 moet die dan ook aan de laptop bij de dealer??
volgens het werkplaats handboek zou je de 2gen can-am manueel kunnen wissen , door override knop en de achterrem afwisselend 3 maal in te drukken binnen de 4 sec .
ik heb ondertussen meer dan 10 u maar nog geen maintenance soon zien verschijnen , zal zien
Gaat aan de computer inderdaad, hij geeft het bij mij wel elke keer aan...
heb het ook in het nederlands wat die bij mij aangeeft.
oops : ik bedoeld barneveld jha http://www.quadwinkel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; typ foutje ik wou eerst naar enschede naar kolenaar maar die stop per 26 juli met het dealerschap van can am en mijn dealer doet er moelijk over met het onderhoud enzo dus gaan we het iets veder op zoeken.
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650