2004 YFZ450 mx project: 6 punt subframe
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
die vlammen komen toch doordat onverbrande banzine in de hete voorbocht van je uitlaat komt en daar dan ontsteekt, en teveel benzine krijg je aleen door té rijk mengsel
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
Hij loopt verder wel mooi door zijn toeren heen, ook als je rijd en het gas los laat dan knalt hij niet. Wat ik alleen niet snap is dat dit de sproeiers zijn waar hij met de standaard uitlaat en filterbak deksel erop mee reed zonder problemen. Wat ik wel merkte is dat hij niet stationair blijft draaien zonder choke maar als ik de choke één standje uit trek blijft hij wel lopen.
-
- Quad Master
- Berichten: 1600
- Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
- Locatie: ergens op een boerderij in nederland
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
Dan krijgt ie stationair niet genoeg benzine/lucht, volgensmij moet je dan je Stationair sproeier een Maatje groter pakken
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
Volgensmij regel je dat met de luchtschroef
HONDA the dream of power
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
Idd wat dave zegt dan moet je de luchtschroef bij stellen, bij LTZ is dat 3,5 slag uit draaien, dus helemaal in en dan 3,5 x terug draaien.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
de getallen die zomaar geroepen worden, of ik denk dit of dat, daar schiet niemand wat mee op
als je bijv een dunnere naald zet, kan het zomaar zijn dat je een paar maten kleiner (main jet), dan standaard nodig hebt
en op een keihin fcr zit geen luchtschroef maar een feulschroef
die werk precies omgekeerd
uitdraaien maakt je mengsel rijker
moet je meer dan 2 slagen uitdraaien dan 1 maat grotere pilot jet
http://www.thumperfaq.com/jetting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien heb je hier wat aan
als je bijv een dunnere naald zet, kan het zomaar zijn dat je een paar maten kleiner (main jet), dan standaard nodig hebt
en op een keihin fcr zit geen luchtschroef maar een feulschroef
die werk precies omgekeerd
uitdraaien maakt je mengsel rijker
moet je meer dan 2 slagen uitdraaien dan 1 maat grotere pilot jet
http://www.thumperfaq.com/jetting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien heb je hier wat aan
never drive faster then your angel can fly
Re: 2004 YFZ450 project: jetten?
Dit weekend de CO meter er eens aan hangen en kijken waar we zitten op stationair toerental.
Re: 2004 YFZ450 project: filmpje
zaterdag CO gemeten en stationair heeft hij tussen de 4.5 - 5% CO wat niet slecht is naar mijn weten, alleen bij half gas blijft hij niet mooi op een toerental lopen en zakte het Co ook richting de 1 - 2%. daar zou hij dus te rijk lopen. . Nu heb ik net de gas naald één groefje naar boven gedaan en hij loopt half gas al beter. Lijkt ook sneller met optrekken. Nog al last van een lichte voor kant laten we maar zeggen .
Ook nog even een filmpje gemaakt nu ik wat meer gas kan geven, moet nog wel wat aan gedaan worden wand hij knalt nog iets bij het afremmen.
Link
Ook nog even een filmpje gemaakt nu ik wat meer gas kan geven, moet nog wel wat aan gedaan worden wand hij knalt nog iets bij het afremmen.
Link
Re: 2004 YFZ450 project: filmpje + foto's
Nog een paar foto's van de werkzaamheden aan de carb.
Ook nog nummers gemaakt, de voorkant moet nog maar is best goed gelukt vind ik.
Ook nog nummers gemaakt, de voorkant moet nog maar is best goed gelukt vind ik.
Re: 2004 YFZ450 project
In de tussen tijd niet veel meer veranderd, 27 april in berghem wezen rijden maar was voor korte duur, had de avond ervoor de demper een keer opnieuw gevuld en waarschijnlijk niet de goede popnagels gebruik met als gevolg dat in het derde rondje in de training alle 6 de popnagels afbraken en de eindkap van de demper over de baan vloog.
Is inmiddels weer gemaakt met volgens de automaterialen zaak extra sterke popnagels met grotere kop, ook zit er nu demper materiaal in dat je zo naar binnen schuift en is overigens helemaal dicht gestikt. (lijkt op een worst met een gat er door heen )
Maar ondanks het drama in berghem kon ik zeker merken dat hij veel beter liep, ook uit de bochten ging veel makkelijker.
Is inmiddels weer gemaakt met volgens de automaterialen zaak extra sterke popnagels met grotere kop, ook zit er nu demper materiaal in dat je zo naar binnen schuift en is overigens helemaal dicht gestikt. (lijkt op een worst met een gat er door heen )
Maar ondanks het drama in berghem kon ik zeker merken dat hij veel beter liep, ook uit de bochten ging veel makkelijker.
Re: 2004 YFZ450 project
die nummers zien er trouwens erg goed uit!
Re: 2004 YFZ450 project
totaal beeld van de nummers en hoe hij er nu bij staat
Re: 2004 YFZ450 project
Ziet er goed uit met die nummers
LTZ 400
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
Re: 2004 YFZ450 project
vet hoor dat stickerset
past er gewoon bij
past er gewoon bij
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat