Nieuwe West Vlaming

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Scrambler500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Nieuwe West Vlaming

Bericht door Scrambler500 »

Frenzy schreef: Nog een vraagje : dragen jullie altijd volledig beschermende kledij ? Daar bedoel ik mee : laarzen, speciale broek, vest, handschoenen ? Helm natuurlijk altijd.

Veel controle door politie ? Als ik 's zomers op 't gemak een toerke doe (40/50 km uur), heb ik geen zin om me telkens als zware motard te verkleden (die 160 per uur doet ).

groetjes

frenzy
Ik draag een helm en een lederen -daim vest waar geen wind door komt en daarover draag ik een fluo hesje. gezien mijn handicap draag ik sowieso al zware aangepaste schoenen. Mijn enkels zijn daarin goed beschermd.
Handschoen draag ik eigenlijk niet omdat ik het gevoel heb dat ik mijn stuur minder goed kan vast houden. Ik hou persoonlijk meer van het directe contact met de bedieningsknoppen.

Ben al een paar keer de politie gekruist, maar ze hebben me nog niet gestopt voor controle of opmerking m.b.t. mijn kledij. ik ben wel van plan om mij een motojas aan te schaffen.
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
Frenzy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Frenzy »

Bedankt voor de reactie ! Morgen valt de beslissing ! 'k Hou jullie op de hoogte !
grtz
Scrambler500
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Scrambler500 »

Hier nog een link vanop dit forum waar ook de vraag besproken wordt, landbouwvoertuig of moto.

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =49&t=8140
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
Frenzy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Frenzy »

Dank ! Maar zal toch gaan voor motoplaat en geen landbouw. Volgens dat ik hoor, kan je toch serieuze miserie krijgen met de politie als je rapper dan 45 km/u rijdt tot zelfs begrenzingsverplichting. Heb geen zin om continu in m'n achteruitkijkspiegel t turen om te zien of er geen blauwe smurf achter mij zit...
ek4
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door ek4 »

he hallo , ik ga regelmatig gaan rijden in de buurt van izegem met een paar maten , je moet maar eens iets laten weten
als je wilt meerijden :)
Frenzy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Frenzy »

ok, zal ik zeker doen.
Plaats reactie