even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Brammes
Quadrider
Quadrider
Berichten: 410
Lid geworden op: za 13 okt, 2012 11:12

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door Brammes »

volgens mij is de basis gewoon een shineray (of hoe dat ook heet) en die zijn te krijgen met kenteken. Ik denk niet dat als je de quad zou laten keuren zoals hij er nu uitziet, dat hij dan door de keuring heen komt :D
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door Paul Snip »

Kan hem niet mooi vinden...

Maar wel RESPECT voor het project. Ik heb de foto's bekeken uit je andere topic. En je hebt eigenlijk gewoon een nieuw frame in elkaar gelast. Knap stukje werk. Alleen het uiterlijk is niet mijn smaak helaas :wink:
Gebruikersavatar
cor
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 724
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 17:54
Locatie: omg rotterdam

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door cor »

Brammes schreef:welkom :)
lekker positief allemaal hier :lol: Ook niet mijn smaak, maar ieder zijn ding he. Ik knap mijn eigen chineesje ook op, maar dan wel ff wat anders dan deze :D
staan er van die van jou ook ergens foto's hoe die wordt :?:
Brammes
Quadrider
Quadrider
Berichten: 410
Lid geworden op: za 13 okt, 2012 11:12

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door Brammes »

nope. Zoveel verander ik ook niet hoor. is meer alleen alles goed maken en slechte punten weghalen :)
bij mijn profiel staat 1 foto, maar daar is hij nog niet zoals hij nu is
ACC
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 78
Lid geworden op: do 28 mar, 2013 17:43

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door ACC »

het is niet meer te vergelijken met een spy f1 300 misschien als een volwassen quad kan je het beter zien
is 14 cm hoger 15 cm langer
heb de kappen wel gebruikt van mijn oude quad
Gebruikersavatar
cor
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 724
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 17:54
Locatie: omg rotterdam

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door cor »

hoi
je hebt wel de hubs en wielen gebruikt dat zijn niet de sterkste delen heb het wel eens af zien breken het achterwiel van diegene kwam mij voorbij was ook een omgebouwde chinees verder was daar ook alles aangepast behalve dat plus as en dat was presies het zwakke punt
verder niet mijn ding maar gelukkig smaken verschillen heb het wel vaker gezegt anders wordt het een saaie boel
BarossaXtreme
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: za 16 mar, 2013 09:54

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door BarossaXtreme »

Ik denk dat als jij met dit gevaarte bij een politie-agent in de buurt komt, je meteen een flip krijgt voor de spoiler (gevaarlijk en scherp uitstekend voorwerp). De voorste kap lijkt wel van een kart af te komen en lijkt op de neus van Michael Jackson. Maar goed, het is een project en wie weet wordt er nog wat moois van gemaakt :wink:
km/h is hoe hard je de muur raakt, pk is hoe ver je de muur meeneemt.
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door Jazzy »

cor schreef:hoi
je hebt wel de hubs en wielen gebruikt dat zijn niet de sterkste delen heb het wel eens af zien breken het achterwiel van diegene kwam mij voorbij was ook een omgebouwde chinees verder was daar ook alles aangepast behalve dat plus as en dat was presies het zwakke punt
verder niet mijn ding maar gelukkig smaken verschillen heb het wel vaker gezegt anders wordt het een saaie boel
Dat is wel een goed punt. Afbrekende assen en wielen bij Chinezen zijn hier wel vaker voorbij gekomen, één keer zelfs nav. een ernsitg (dacht dodelijk) ongeluk. Maar dat waren niet eens opgevoerde quads maar gewoon redelijk standaard.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
babeltuning
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 15 nov, 2009 21:10

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door babeltuning »

Jazzy schreef:
cor schreef:hoi
je hebt wel de hubs en wielen gebruikt dat zijn niet de sterkste delen heb het wel eens af zien breken het achterwiel van diegene kwam mij voorbij was ook een omgebouwde chinees verder was daar ook alles aangepast behalve dat plus as en dat was presies het zwakke punt
verder niet mijn ding maar gelukkig smaken verschillen heb het wel vaker gezegt anders wordt het een saaie boel
Dat is wel een goed punt. Afbrekende assen en wielen bij Chinezen zijn hier wel vaker voorbij gekomen, één keer zelfs nav. een ernsitg (dacht dodelijk) ongeluk. Maar dat waren niet eens opgevoerde quads maar gewoon redelijk standaard.
als ervaarings deskundige kan ik zegggen dat je best schrikt als je as afbeekt en je wiel een paar km's verderop terug wordt gevonden :shock: hield mijn quad gelukkig in bedwang..... :crosser: wel een leuk project
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
ACC
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 78
Lid geworden op: do 28 mar, 2013 17:43

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door ACC »

even over het afbreken van de achter as
heb ik ook al mee gemaakt ging gelukkig niet hard
ik ging links en mijn rechter achter wiel ging rechtdoor

dit komt door omdat er elke keer ruimte komt op de hub die op je as zit
dus elke keer draai je de bout vaster tot het uiteindelijk afbreekt

heb nu de oplossing er voor vloeibaar metaal van bizon ?!?!!!!!!

spuit de as en de binnenkant van de hub in met wd40 anders krijg je het nooit meer los
bizon mengen en genoeg op de as smeren de hub er op
een keer de bout vast draaien rest materiaal weg halen
heb verder er nooit meer last van gehad met me 70 euro china achter as
en neem van mij aan dat die as op zijn kloten krijgt ( donut / burnout / driften / enz )

dus met een kleine mod is dit goed te voorkomen
BarossaXtreme
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: za 16 mar, 2013 09:54

Re: even voorstellen alex met quadzilla ( zelfbouw )

Bericht door BarossaXtreme »

Je kunt natuurlijk ook investeren in fatsoenlijk spul en het op die manier voorkomen :D
km/h is hoe hard je de muur raakt, pk is hoe ver je de muur meeneemt.
Plaats reactie