![Crosser :crosser:](./images/smilies/icon_crosser.gif)
![Duivel :evil:](./images/smilies/icon_duivel.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=SKd_D-rLRKY" onclick="window.open(this.href);return false;
Geslaagd ofniet ?
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
Thanks !FloR schreef:Knap man, veel power!
En goede chauffeur ook
Ik ken die plaats wel: dat is toch aan de katholieke kring, op de parking? Niet ver van hier....
Indd, het is wel moeilijker om met een banshee te wheelien.-Laurens- schreef:Netjes! Wheelie's lukken nog niet zo heel goed met mijn Banshee, de YFZ ging veel beterIs moeilijk om hem zo hoog in toeren te houden dan vind ik
Ja gwn met 2 stripjes vast gemaakt...Jason McCoy schreef:Gaaf hoor. Maar dan heb je een mooie shee, hang je je kenteken er scheef op. dat is dan wel weer jammer
Serieuze plannen, gaat nog meer bom zijn met al die wijzigingen.raptor350 schreef:Thanks![]()
Nee, banshee heeft vermogen zat , 2de en 3de trek ik gwn autowheelies , in 4de maak ik wel gebruik van de koppeling.
De kunst bestaat erin door te schakelen in wheelie... ( lukt mij ook niet altijd )
Ja ik moet er eens dringend werk van maken![]()
35mm keihin carbs zijn wel al onderwegCilinders ga ik wss laten tunen in Nederland bij die RD tuner.
En dan nog een bestelling doen in de usa ( V force 3 membranen, pro design cilinderkop , nieuwe zuigers ... )