En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.

tjobbie schreef:idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.

Dat geld alleen voor de mensen die boven Limburg wonenBelgian Pro schreef:Ja jongens, er zijn mensen met takt die de juiste woorden gebruiken en zo meer uit mensen krijgen
Iets wat de Hollanders niet hebben, subtiliteit

sjmallie94 schreef:Een as heeft idd een bepaald aantal MM dat dezen kan buigen, (stel je hiervan niet veel voor )
Het breekpunt is in de hoek "nek" van de trap, ik weet niet welke radius er aan zit, door dat materiaal daar weg gehaald is, krijg je daar sneller een breekpunt of scheurtjes, daarom geven onze klanten met assen aan welke radius er in de "nek" moet komen van de trap, hoe groter de radius hoe minder kans op breken, verstaat zich neem ik aan .

en de brabanders vergeet jesjmallie94 schreef:tjobbie schreef:idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen
Op geven moment houd de as ook niet meer alle krachten, bij jouw zul jij wel de as overbelast hebben, wat niet echt gek vind
Dat geld alleen voor de mensen die boven Limburg wonenBelgian Pro schreef:Ja jongens, er zijn mensen met takt die de juiste woorden gebruiken en zo meer uit mensen krijgen
Iets wat de Hollanders niet hebben, subtiliteit
Fijn dat je trouwens nieuwen as krijgt, hopelijk blijft die langer heel.
 Wat kost het om ze terug te sturen, ongeveer?
 Wat kost het om ze terug te sturen, ongeveer?