sleutelhanger moet al van zacht materiaal zijn voor krassen te vermijden
stickers zie ik liever gewoon de tekst http://www.quadforumbenelux.com" onclick="window.open(this.href);return false; letters niet te groot 15 à 20mm zodat je ze op uw A-armen zou kunnen kleven of op de kappen juist op de rand of zo
als je toch een grotere sticker zou maken dan misschiens de grote van een warning label de meeste verwijderen deze toch dus is die sticker misschiens een mooi alternatief
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:sleutelhanger moet al van zacht materiaal zijn voor krassen te vermijden
stickers zie ik liever gewoon de tekst http://www.quadforumbenelux.com" onclick="window.open(this.href);return false; letters niet te groot 15 à 20mm zodat je ze op uw A-armen zou kunnen kleven of op de kappen juist op de rand of zo
als je toch een grotere sticker zou maken dan misschiens de grote van een warning label de meeste verwijderen deze toch dus is die sticker misschiens een mooi alternatief
zo sleutelhangertje zoals BOB kan geen kwaad of zo 1tje als in een funwinkeltje zoals een nummerplaat met tekst er in .die maken geen krassen .
kan.... alleen worden sleutelhangers vaak alleen vanaf grotere aantallen gedrukt. denk hierbij aan minimaal 250.... en zoveel verwacht ik er niet kwijt te raken hier. Stickers daarintegen wel...
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
hmm hmm hmmm . Als iedereen mij een mailtje wilt sturen in hoeveel sleutelhangers die geintereseerd is incl email dan ga ik is kijken of dat haalbaar is
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
hangt van de prijs af en het model maar anders doe mij er maar 5 3 quads en auto en een reserve
maar alles hangt van de prijs af als ze 10€ per stuk kosten laat dan maar zijn, maar voor 2€ per stuk ga ik niet moeilijk doen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !