Ik heb een setje verlagingsveren van KW, die ik zou willen plaatsen om binnendoor op de baan te rijden.
maar nu heb ik de bovenzijde al losgemaakt, en het bovenstuk van die pomp moet er naar mijn mening af, klopt dit?
en hoe kan ik dit juist doen?
bedankt!
ltz 400 veren vervangen
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: ltz 400 veren vervangen
staat ten eerste bij 4x4 tuning wat niet klopt
maar zal wel gelijk bij de meeste veren zijn de spiraal samen trekken en dan vanonder het ijzeren schoteltje over de stang halen en dan de spiraal in zijn geheel langs onder eraf
boven zijde zit uw piggybag wat 1 geheel vormt met de veer of schokdemper
een handig gereedschap
http://www.quadwinkel.be/shop/nl/verlaa ... anner.html" onclick="window.open(this.href);return false;
maar zal wel gelijk bij de meeste veren zijn de spiraal samen trekken en dan vanonder het ijzeren schoteltje over de stang halen en dan de spiraal in zijn geheel langs onder eraf
boven zijde zit uw piggybag wat 1 geheel vormt met de veer of schokdemper
een handig gereedschap
http://www.quadwinkel.be/shop/nl/verlaa ... anner.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Sorry, moest idd niet in dit topic!
Dus langs de onderzijde krijg je de veren eraf?
Dus langs de onderzijde krijg je de veren eraf?
- yamahakoppel
- Quad GOD
die met piggybag zijn langs onder ja en de gewone veren langs boven
als je uw spiraal samen trekt zit alles los en dan merk je zelf hoe alles in elkaar zit met wat geluk valt de boel al uit elkaar als je er mee schud
als je uw spiraal samen trekt zit alles los en dan merk je zelf hoe alles in elkaar zit met wat geluk valt de boel al uit elkaar als je er mee schud
Groetjes Kris
had gisteren al eens losgemaakt en vond het zo raar dat het bovenstuk (piggybag) niet loskwam
dus ga ik ze nogmaals losmaken. Op hoop van zegen
dus ga ik ze nogmaals losmaken. Op hoop van zegen
- yamahakoppel
- Quad GOD
die 2 regelmoeren is voor de voorspanning van uw spiraal meer te zetten maar zelfs als je de moern volledig boven draaid is het nog te weinig om hem uit elkaar te krijgen je moet echt de spiraal 3cm samen trekken zodat je het ijzeren schoteltje over de rubberen stop kunt lichten en over de stang kunt schuiven
Groetjes Kris
Idd wat kris zegt veer opspannen en aan de onderkant zitten 2 halve ringen, met een borgring eromheen.