ik ben mario sijtsma 21 jaar uit sint jacobiparochie friesland ik heb een yamaha grizzly 660 en nog chinees geval
woon op een boerderij we hebben een akkerbouw bedrijf waar de 660 redelijk gebruikt word maar word het meeste gebruikt op de manege bak teslepen en daar heeft ie de pk's wel nodig
even voorstellen
even voorstellen
Laatst gewijzigd door sijtsma op ma 15 apr, 2013 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: even voorstellen
welkom
dat chinees geval dient zeker als de grizzly niet meer moest gaan gelukkig blijft die grizzly gaan
dat chinees geval dient zeker als de grizzly niet meer moest gaan gelukkig blijft die grizzly gaan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: even voorstellen
yamahakoppel schreef:welkom
haha ja ik zit wel redelijk vaak vast maar dan is het wel handig dat 250cc chineesje en die gebruik ik ook voor het zout strooien dat wil ik namelijk niet met de grizzly doen