Hoi
Ik ben nieuw dus en heb mezelf een cf 500-5c aangeschaft! een terralander 525 i
Hij staat op zijn comformyteits attest op datum van 10/2011 dus dat zal zijn fabricagedatum zijn denk ik?
Hij is nu dus pas ingeschreven op 04/2013.
Hij werd gebruikt als test voertuig voor eventuele Koopers en is volgens de verkoper nooit van zijn erf geweest !
Dus altijd heel voorzichtig mee omgesprongen en nooit mee in de bossen geweest,aldus de verkoper.
Wat ik vaststel bij mijn thuiskomst is dat hij stationair stilvalt , het is net of hij krijgt geen benzine genoeg!ook het starten gaat
niet zo goed,3tot4 keer proberen en dan soms nog niet.
Wanneer ik de opening van de luchtfilter half dicht houw start hij van de eerste keer en draait dan ook goed stationair, maar ik kan moeilijk zo gaan rijden neem ik aan.
Ook het schakelen gaat heel moeizaam en soms zelfs niet zonder hem even voor of achteruit te duwen.
Ben ik nu in het zak gezet of komt dit probleem dan zo vaak voor?
Zit hier ergens een tante kaat met goeie raad ?
Grt Guy
stilvallen en moeilijk schakelen
Re: stilvallen en moeilijk schakelen
hey en welkom ,
ik veronderstel dat je hem bij een dealer hebt gekocht , dus gewoon binne late nakijken op garantie .
ik veronderstel dat je hem bij een dealer hebt gekocht , dus gewoon binne late nakijken op garantie .
come what may !! one life ,one chance ! .
yamaha raptor 350
yamaha raptor 350
Zal niet anders kunnen alleen dat hij van uit de westhoek komt ik heb hier een dealer gevonden die de garantie overneemt maar de werkuren zijn wel te betalen en hij kost maar liefst 45.00€ /u
Volgens hem is het de pc en ik ben er al 2 weken op aan het wachten,is nog ni binnen?
Volgens de verkoper is het niet de pc maar de censor in de uitlaat! ik ben nog niet aan de nieuwe patatten zo te zien .
Volgens hem is het de pc en ik ben er al 2 weken op aan het wachten,is nog ni binnen?
Volgens de verkoper is het niet de pc maar de censor in de uitlaat! ik ben nog niet aan de nieuwe patatten zo te zien .
- yamahakoppel
- Quad GOD
is het met carburateur of injectie
lijkt mij dat hij te weinig benzine krijgt of de choke slecht werkt is het handchoke of automatisch, als je hij warmt krijgt gereden doet het dat dan nog of enkel koud
moeilijk schakelen kan zijn door te lage toeren stationair ik krijg mijn yamaha warrior soms ook moeilijk in achteruit als ik dan kort even gas geef gaat hij gelijk niks of gelijk gij zegt hem vooruit of achteruit duwen ik verplaats gewoon even mijn gewicht zodat hij wat beweegt
lijkt mij dat hij te weinig benzine krijgt of de choke slecht werkt is het handchoke of automatisch, als je hij warmt krijgt gereden doet het dat dan nog of enkel koud
moeilijk schakelen kan zijn door te lage toeren stationair ik krijg mijn yamaha warrior soms ook moeilijk in achteruit als ik dan kort even gas geef gaat hij gelijk niks of gelijk gij zegt hem vooruit of achteruit duwen ik verplaats gewoon even mijn gewicht zodat hij wat beweegt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ti's een i dus kan er zelf niks aan doen, en ja als hij warm heeft gaat het iets beter maar niet wat het moet zijn.
Het zal wel een te weinig aan benzine zijn maar de pc en of de censoren regelen dat allemaal dacht ik ?
Het zal wel een te weinig aan benzine zijn maar de pc en of de censoren regelen dat allemaal dacht ik ?