can am vs yamaha
can am vs yamaha
hallo allemaal ik ben quinten en ben 15jaar.
ik vroeg mij af welke van de twee het beste is: de can am ds450 of de yamaha raptor 450.
zou ik hier met een lengte van 1m80 op beiden passen en moet er aan beiden evenveel onderhoud gebeuren?
ik vroeg mij af welke van de twee het beste is: de can am ds450 of de yamaha raptor 450.
zou ik hier met een lengte van 1m80 op beiden passen en moet er aan beiden evenveel onderhoud gebeuren?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: can am vs yamaha
Zijn vergelijkbare quads. Volgens mij heeft de DS af fabriek wel wat meer power.
Raptor 450 bestaat niet trouwens
Raptor 450 bestaat niet trouwens
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ik bedoelde de yamaha yfz450 mijn excuses
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Een yamaha 450 heeft heel veel meer onderhoud nodig dan een Can-am, heb me zelf ook veel zitten informeren naar can-am
Canam gebruikt rotax motoren, op het duitse forums zijn er al leden die een 18.000 km (straatgebruik) gereden hebben zonder blok open te maken, elk half jaar of jaar schudden ze nieuwen olie er op en dan knallen ze weer even goed verder.
Ook bij mensen die er op crossbaan mee rijden zijn er zeer te spreken over, motor problemen zijn er naar mijn weten haast niet.
mijn dealer zegt dat straat gebruik voor de quads gevoeliger is dan cross, omdat je dan op een langere tijd vol gas kan geven , wat je op crossbaan niet zal lukken.
Voor de rest is het jammer dat je de DS niet meer nieuw kunt krijgen in Europa , je krijgt de DS 250 nog en erna is de renegade 500 vervanger van de 450 zo is mij vertelt, Amerika en canada zijn de DS 450 wel nog te krijgen met een paar leuken opties.
Met jouwn lengte is dat geen probleem, je moet niet terug stappen op een blaster of raptor 250, dan ben je het comfort kwijt.
Weet ook niet precies wat je bedoelingen zijn ook voor later met kenteken. Wil je gewoon wat in weiland rijden en af en toe crossbaan op, en of alleen maar op de crossbaan.
Canam gebruikt rotax motoren, op het duitse forums zijn er al leden die een 18.000 km (straatgebruik) gereden hebben zonder blok open te maken, elk half jaar of jaar schudden ze nieuwen olie er op en dan knallen ze weer even goed verder.
Ook bij mensen die er op crossbaan mee rijden zijn er zeer te spreken over, motor problemen zijn er naar mijn weten haast niet.
mijn dealer zegt dat straat gebruik voor de quads gevoeliger is dan cross, omdat je dan op een langere tijd vol gas kan geven , wat je op crossbaan niet zal lukken.
Voor de rest is het jammer dat je de DS niet meer nieuw kunt krijgen in Europa , je krijgt de DS 250 nog en erna is de renegade 500 vervanger van de 450 zo is mij vertelt, Amerika en canada zijn de DS 450 wel nog te krijgen met een paar leuken opties.
Met jouwn lengte is dat geen probleem, je moet niet terug stappen op een blaster of raptor 250, dan ben je het comfort kwijt.
Weet ook niet precies wat je bedoelingen zijn ook voor later met kenteken. Wil je gewoon wat in weiland rijden en af en toe crossbaan op, en of alleen maar op de crossbaan.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
- Jason McCoy
- Quad GOD
DS 450 is gewoon leverbaar nieuw hoor. Via quadwinkel,heb dr laatst nog geinformeerd.
Blok van de DS 450 heeft ook gewoon net zoveel onderhoud nodig als een yfz hoor. Ook een DS vreet zuigers, net als een yfz.
Al moet ik wel zeggen dat mijn keus als ik nu een quad moest kopen verreweg een DS zou zijn.
Blok van de DS 450 heeft ook gewoon net zoveel onderhoud nodig als een yfz hoor. Ook een DS vreet zuigers, net als een yfz.
Al moet ik wel zeggen dat mijn keus als ik nu een quad moest kopen verreweg een DS zou zijn.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Dan weet jij minder als mij schijnbaar maar goed ieder voor zich.
Dus 2013 model met kenteken de XXC en de XMX versie is leverbaar ??
Dus 2013 model met kenteken de XXC en de XMX versie is leverbaar ??
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
- Jason McCoy
- Quad GOD
Hoezo weet ik minder? Heb ze beide gehad.
Degene die leverbaar is is dacht ik de xmx maar daar ben ik niet zeker van. Kan ook zijn dat hier het 2012 model nog nieuw word verkocht. Ook dat weet ik niet zeker
Degene die leverbaar is is dacht ik de xmx maar daar ben ik niet zeker van. Kan ook zijn dat hier het 2012 model nog nieuw word verkocht. Ook dat weet ik niet zeker
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
bedankt voor de informatie. ik ga nog wat rondkijken op het internet voor een goede tweedehands.
mvg quinten
mvg quinten
als de geen fox float veren onderzitten is het geen 2013 model
2017 raptor 700 SE
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Idd WJB,
Janson jij hebt hem niet lang genoeg gehad
Zoals gezegd ben ik er zelf ook heen het kijken, daarom dat ik met meerderen mensen contact heb gehad over de rotax motor, zij hebben nog niks gedaan aan hun blok met 18.000 km, is teken voor mij dat hij niet zoveel zuigers eten doet oja das niet 1 persoon maar meerderen, en natuurlijk niet precies 18.000 maar beetje minder en meer, rond die KM stand.
Janson jij hebt hem niet lang genoeg gehad
Zoals gezegd ben ik er zelf ook heen het kijken, daarom dat ik met meerderen mensen contact heb gehad over de rotax motor, zij hebben nog niks gedaan aan hun blok met 18.000 km, is teken voor mij dat hij niet zoveel zuigers eten doet oja das niet 1 persoon maar meerderen, en natuurlijk niet precies 18.000 maar beetje minder en meer, rond die KM stand.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
- Jason McCoy
- Quad GOD
Een 1 cilinder performance blok die 18000 doet op 1 zuiger??
Zijn dat ouwe wijven die met die dingen rijden dan ofzo? Zoveel doet een raptor 700 geeneens joh
Zijn dat ouwe wijven die met die dingen rijden dan ofzo? Zoveel doet een raptor 700 geeneens joh
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Licht er aan hoe jij je blok verzorgd , als jij er op springt start en vol gas weg rijd, ja dan gaat idd niet lang goed.
Wat jij ervan denkt!!! moet jij weten wat de werkelijkheid is, moet de rest weten.
Wat jij ervan denkt!!! moet jij weten wat de werkelijkheid is, moet de rest weten.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Ik heb op Amerikaanse fora ook al verschillende meningen gehoord. Sommigen zijn er zeer tevreden van, maar ik heb ook gehoord dat bepaalde XMX modellen veel problemen hadden met hun motorblok. Zelf heb ik er geen ervaring mee, enkel met de YFZ en daarvan weet ik zeker dat je ze goed moet onderhouden.
Yamaha YFZ480Build in progress
vraag dit dan maar eens aan Kris, hij deed er 32.000 en het was nog niet eens nodig...Jason McCoy schreef:Een 1 cilinder performance blok die 18000 doet op 1 zuiger??
<3 Yamaha Raptor 350 <3
- Jason McCoy
- Quad GOD
Mmm ik rijd 10 met 1 zuiger, vind ik zat, ding heb je om mee te trappen.
Ik heb even geinformeerd.
De DS 450 is niet als jaargang 2013 leverbaar in Nederland.
Degene die nog leverbaar zijn is model 2012 en ook die zijn steeds moeilijker om aan te komen en staan bij de inporteur ook niet meer op de bestellijst
Ik heb even geinformeerd.
De DS 450 is niet als jaargang 2013 leverbaar in Nederland.
Degene die nog leverbaar zijn is model 2012 en ook die zijn steeds moeilijker om aan te komen en staan bij de inporteur ook niet meer op de bestellijst
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland