nieuw lid !

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
dennisje09
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

nieuw lid !

Bericht door dennisje09 »

hallo :D

Ik ben Dennis, 21 jaar. Wonend in Mortsel.
Ik wil eindelijk de stap overwegen om een quad te kopen. Ik heb zelf niet veel ervaring in de quad-wereld maar mijn pa heeft wel een quad. Ik heb al eens zitten rondkijken om een 2de hands quad te kopen om daarmee te beginnen en om er helemaal mijn zin van te maken qua uiterlijk enz...
Nu, een Raptor 350 spreekt me wel enorm aan. Zou dat en goede quad zijn als beginneling en om er iets moois van te maken?
Ik hoop dat jullie mij zo veel mogelijk willen helpen moest ik vragen hebben :wink:

Groetjes Dennis
suzuki400
Quadrider
Quadrider

Re: nieuw lid !

Bericht door suzuki400 »

Welkom hier!

Valt er in Mortsel nog met een quad te rijden met al die k*tborden??

Een raptor 350 lijkt me een goed quadje om mee te beginnen.
Maar na een tijdje zal je waarschijnlijk wel een zwaarder model willen, dus geld instoppen om hem naar je zin te maken kan weggegooid geld zijn.

grtz
Dennis :p
LTZ 400

!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
dennisje09
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Re: nieuw lid !

Bericht door dennisje09 »

dank voor je antwoord.

ja Mortsel zelf valt nog goed mee, maar hoe meer je naar Antwerpen gaat hoe meer borden je tegenkomt met 'verboden voor quads'. Gewoon belachelijk!

En ja ik zou graag een quad kopen waar al wat aan veranderd is, zoals bredere assen enzo. je kent het wel ;)
ik heb er 1tje gezien voor 4.500€ en die interresseerd me wel enorm.
en wat mag je eigenlijk zoal vervangen volgens de wet, want daar ben ik eigenlijk niet van op de hoogte. ik heb hier al zitten rondkijken maar ik vind het allemaal beetje onduidelijk soms voor een beginneling :D

grtz
Plaats reactie