Nieuw lid!

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
bramvdkraan
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Re: Nieuw lid!

Bericht door bramvdkraan »

Ik heb inderdaad met motorhuset contact gehad, ik ben daar in de winkel geweest. Die zeiden dat de trekhaak aan strenge eisen wordt gecontroleerd, en dat een trekhaak met beugels om de as, zoals de standaard SMC trekhaakjes geheid word afgekeurd. De zweedse RDW zei dat er een uitstoot test wordt gedaan, voor import voertuigen geld de nieuwe standaard, dus kleine kans dat hij daar door komt. Al met al teveel werk, en kan ik er beter daar 1 kopen :idea:

In een garagebox laten staan is een optie :P maar het idee was juist om er lekker mee rond te scheuren en te spelen in de sneeuw 8)
AC67
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AC67 »

Jason McCoy schreef:Maar als je je quad gewoon in een garagebox zet daar en je blijft ingeschreven in nederland kan toch niemand achterhalen of je daar langer dan een half jaar bent?
in zweden kent iedereen elkaar en in zweden is de gemeenschap heel hecht,kent dus een buitenstaander(en vooral als ze een beetje opvallen met bijv een quad)snel.Het zal rap rondgaan in de sociale kringen/netwerken.Ook zal de plaatselijke politie je met een bezoekje vereeren om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben en leke potienele gedachten aan misdragen in de kiem te smoren .dus als je langer dan een half jaar in beeld bent ben je al snel de sjaak,niet doen is het devies of je moet een dikke beurs hebben want met overtredingen zijn ze niet mals.als je dan onverhoopt bij een ongeval betrokken raakt ben je helemaal de pineut want bij grensoverschrijden word het kenteken 9 van de 10 maal genoteerd ivm mogelijke zwarte import en is dus bekent wanneer je de grens bent overgekomen.
bramvdkraan
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door bramvdkraan »

Klopt, ik ga het risico niet nemen, het is echt super jammer maar ik zal op een andere manier het avontuur moeten opzoeken.
AC67
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AC67 »

je kunt daar vast wel een quad huren/lenen als je sociale netwerk wat op gang hebt,daar moet je aan werken.
overhaast niks,ze(de zweden kijken eerst de kat uit de boom maar dan kun je een hoop plezier hebben van je netwerk,
veel sucses daar en ha a bra time
Plaats reactie