Handvatten kvf650
Handvatten kvf650
Hallo
Ik heb een probleem met mijn handvatten ze schuiven van mijn stuur af. Ik heb al verschillende manieren geprobeerd om ze er terug op te krijgen door ze bv. Te verwarmen met een haardroger,... Maar dit lukt allemaal niet misschien heeft iemand een tip?
Gr.
Ik heb een probleem met mijn handvatten ze schuiven van mijn stuur af. Ik heb al verschillende manieren geprobeerd om ze er terug op te krijgen door ze bv. Te verwarmen met een haardroger,... Maar dit lukt allemaal niet misschien heeft iemand een tip?
Gr.
Re: Handvatten kvf650
Wat remmenreiniger in de handvaten spuiten, en ze er dan op schuiven. en wachten
Sorry ik heb het verkeerd uitgelegd mijn handvatten zijn er niet helemaal van maar maar een cm of 2 af en ik krijg ze nog voor of achteruit.
Gr.
Gr.
goed schoon maken en ruitekit tussen spuiten en lang laten drogen
proberen er lucht tussen te spuiten met een compressor
met een platte schroevendraaier los maken
Bedankt voor de reacties
Met de compressor heb ik geprobeerd maar dit lukt niet er moet ergens een gaatje zitten.
Ga eens proberen met een schroevendraaier misschien dat dat lukt.
Gr.
Met de compressor heb ik geprobeerd maar dit lukt niet er moet ergens een gaatje zitten.
Ga eens proberen met een schroevendraaier misschien dat dat lukt.
Gr.
deze zijn mss al vastgeplakt met ruitenkit? sorry dan ,maar dan zal je ze kapot moeten snijden denk ik