heey,
Ik ben hier nieuw op het forum.
ik hebt sinds kort wat quads gehad, wel bashan omdat het voor mij maar voor even is en ik wilde gewoon weten hoe het rijd en voor wat op het land te crossen.
Zelf ben ik meer met oldtimer brommers bezig, maar aangezien ik toch wat vragen had en ik van fora houd heb ik me maar aangemeld.
Goedendag iedereen!!
Groeten Ewout
Voorstellen.
Re: Voorstellen.
Welkom!
Wat voor brommer?
Foto's mogen altijd, zijn we dol op
Wat voor brommer?
Foto's mogen altijd, zijn we dol op
dankje!!
Ik heb een paar brommer. Vooral honda verzamel ik een klein beetje ss50 2x honda cb50 1x honda xl50 1x en ja nog tweetakten ktm mss50 puch maxi, monza, mv50 een rap van 1953 denk ik, en ja nog een camino om mee te spelen. Dat is het van de oldtimers. Heb nog een paar andere brommers zoals wallaroos en een booster en een derbi maar dat is een beetje voor de handel
ik zou er graag een foto bij zetten maar ik ben niet zo goed met computers en ik weet niet hoe je hier een foto toevoegt xs
iemand een die het kan uitleggen dan kan ik er een paar bijzetten.
Ik heb een paar brommer. Vooral honda verzamel ik een klein beetje ss50 2x honda cb50 1x honda xl50 1x en ja nog tweetakten ktm mss50 puch maxi, monza, mv50 een rap van 1953 denk ik, en ja nog een camino om mee te spelen. Dat is het van de oldtimers. Heb nog een paar andere brommers zoals wallaroos en een booster en een derbi maar dat is een beetje voor de handel
ik zou er graag een foto bij zetten maar ik ben niet zo goed met computers en ik weet niet hoe je hier een foto toevoegt xs
iemand een die het kan uitleggen dan kan ik er een paar bijzetten.
Amai wat een verzameling
Foto's upload je eerst naar een foto site, mijn album of imageshaq ofzo...
[img]Dan%20hier%20de%20link%20naar%20je%20foto%20plaatsen[/img]
Foto's upload je eerst naar een foto site, mijn album of imageshaq ofzo...
[img]Dan%20hier%20de%20link%20naar%20je%20foto%20plaatsen[/img]