Probleem warrior
Probleem warrior
Om het even in grote lijnen uit te leggen ik heb woensdag even de voorste kappen eraf gehaald omdat ik deze wou opschuren en daarna polieren. Omdat ik er toch aan bezig was dacht ik, ik ga even ook de gashendel afstellen omdat bij stationair draaien moest ik altijd een beetje gas geven om hem draaiende te houden en ik had ook opgemerkt dat als ik met de gaskabel bewoog deze wel soepel bleef draaien. Dit gedaan motor draaide zonder problemen en zeer soepel. Nu zet ik terug alle kappen erop behalve de kleinste voor het stuur juist. Wou hem dan terug op zijn stalplaats rijden slaat de motor gewoon niet meer aan. De motor gaat wel rond maar hij slaat niet aan. Heb de bougie eruit gehaald deze vonkt en het is een witte blauwachtige vonk dus perfect.
De accu is opgeladen dus dat kan het probleem ook niet zijn. Er zit brandstof in de brandstoftank niet volledig vol maar toch iets onder de helft. alle verlichting werkt ook dus ik vermoed niet dat het iets elektrisch kan zijn zekering is ook nagekeken. Als ik de bougie aan het nakijken was voelde ik ook dat er compressie was dus dat kan het ook niet zijn. Nu heb ik de bedrading een beetje nagekeken en zie nergens scheuren. Massa heb ik ook nagekeken terwijl ook even afgeschuurd.
Weten jullie soms nog dingen die ik kan nakijken? Vind het echt raar dat hij het doet en nog geen 2 minuten later slaat hij gewoon niet meer aan.
De accu is opgeladen dus dat kan het probleem ook niet zijn. Er zit brandstof in de brandstoftank niet volledig vol maar toch iets onder de helft. alle verlichting werkt ook dus ik vermoed niet dat het iets elektrisch kan zijn zekering is ook nagekeken. Als ik de bougie aan het nakijken was voelde ik ook dat er compressie was dus dat kan het ook niet zijn. Nu heb ik de bedrading een beetje nagekeken en zie nergens scheuren. Massa heb ik ook nagekeken terwijl ook even afgeschuurd.
Weten jullie soms nog dingen die ik kan nakijken? Vind het echt raar dat hij het doet en nog geen 2 minuten later slaat hij gewoon niet meer aan.
Re: Probleem warrior
Torsschakelaar die na het fstellen opspeelt ?
Slet de kabel weer eens terug naar je oude punt wellicht dat het dan weg is
Slet de kabel weer eens terug naar je oude punt wellicht dat het dan weg is
Yamaha blaster 2006 white
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Probleem warrior
Warrior heeft geen tors zover ik weet
Maar rolantie stel je niet op je kabel af maar met je rolantie schroef gaskabel moet een paar mm los zitten dus zet deze maar terug losser
Maar rolantie stel je niet op je kabel af maar met je rolantie schroef gaskabel moet een paar mm los zitten dus zet deze maar terug losser
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Probleem warrior
Dat zal het inderdaad zijn... Doordat ge de gaskabel hebt aangespannen, komt u gasschuif omhoog in de carb. Dit wil zeggen meer benzine en meer lucht. Dat moet ge niet hebben bij het starten
Re: Probleem warrior
Ja ik dacht dit eerst ook dat dit kwam doordat ik da gaskabel zelf had aangespannen maar na deze terug in zijn originele stand te plaatsen is er geen verschil, heb daarjuist met startvloeistof in de luchtfilter te spuiten proberen te starten maar nog altijd hetzelfde. Hij gaat wel rond maar slaat niet aan. Ik ga hem nu 2 dagen laten staan want ik denk dat ik hem ondertussen eigenlijk al terug verzopen heb
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Probleem warrior
Druk eens flink op die startknop, gas vol open en daarna kijken of de bougie nat is.
Ik denk dat het een carberateur probleempje is
Ik denk dat het een carberateur probleempje is
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Probleem warrior
Heb ik nu net gedaan en de bougie is volledig droog. Dus hij krijgt geen brandstof maar toch zit er in de leidingen van de brandstoftank naar de carbu brandstof. Ik denk dat ik morgenavond eens de carbu ga opendoen.Jason McCoy schreef:Druk eens flink op die startknop, gas vol open en daarna kijken of de bougie nat is.
Ik denk dat het een carberateur probleempje is
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Probleem warrior
ja ik denk het ook,vind het alleen raar dat hij het eigelijk 2 minuten voor ik aan die stelschroef van de gashendel gedraaid had nog perfect werkte. Hij heeft dan 5 a 6 minuten stilgelegen en probeer hem dan te starten niets meer Ik hoop alleen dat ik de pakking kan hergebruiken die boven op het deksel van de carbu zit en dat het dat is want morgen krijg ik men nrplaat thuis dus ik wil er eindelijk wel is mee gaan rondcruizen en vermits ik woensdag thuis ben zou het echt wel minder zijn moest ik hem nog altijd niet aan de praat krijgenJason McCoy schreef:Carb verstopt idd.
Re: Probleem warrior
Ok heb dus vandaag de carbu nagekeken en hier is ook geen probleem. Ik had hem ook 2 dagen laten rusten omdat ik dacht dat ik hem verzopen had bougie eruit gehaald en 2 dagen laten verluchten. Nu wou ik toch eerst effe proberen de eerste maal sloeg hij even aan en omdat ik met de gashendel speelde viel hij onmiddellijk terug stil, 2de maal hetzelfde een halve seconde aanslagen en stilvallen daarna terug geprobeerd maar niets meer gewoon rondgaan maar niet meer aanslagen. Ik word er echt zot van heb vandaag men nrplaat toegestuurd gekregen dus ik had al een halve dag kunnen gaan rondrijden
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Probleem warrior
Carb verstopt......
Sproeiers of er komt te weinig benzine in de carb. Kan best zijn dat de slang of berzinekraan dicht zit. Kan ook daar zijn waar de benzine in je carb komt. Zet maar eens je compressor op je benzine slang met onderin de carb het schroefje open natuurlijk. En omgedraaid blazen. Dus vanaf je slangetje terug je tank in.
Sproeiers of er komt te weinig benzine in de carb. Kan best zijn dat de slang of berzinekraan dicht zit. Kan ook daar zijn waar de benzine in je carb komt. Zet maar eens je compressor op je benzine slang met onderin de carb het schroefje open natuurlijk. En omgedraaid blazen. Dus vanaf je slangetje terug je tank in.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Probleem warrior
Neen heb ik al nagekeken, vanuit de tank zelf komt brandstof in reserve en gewoon. De carbu zit vol met brandstof er zit zo een afloop aan de carbu die ik heb uitgedraaid en er kwam toch redelijk wat brandstof uit. Als ik met de gashendel speel terwijl de luchtfilter eraf is kan je binnen de carbu zien, daar aan het begin is een sproeier waar brandstof uitkomt. Nu heb ik daarstraks ook opnieuw verschillende keren proberen te starten en de bougie is wel een beetje nat maar niet van te zegge wowJason McCoy schreef:Carb verstopt......
Sproeiers of er komt te weinig benzine in de carb. Kan best zijn dat de slang of berzinekraan dicht zit. Kan ook daar zijn waar de benzine in je carb komt. Zet maar eens je compressor op je benzine slang met onderin de carb het schroefje open natuurlijk. En omgedraaid blazen. Dus vanaf je slangetje terug je tank in.
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Probleem warrior
Zijn je kleppen goed afgesteld?
Zal toch haast te weinig brandstof zijn.
Spuit even remreiniger in je carb terwijl je op de startknop drukt. Als i dan wel iets doet dan doet je carb t goed. (niet te lang)
Zal toch haast te weinig brandstof zijn.
Spuit even remreiniger in je carb terwijl je op de startknop drukt. Als i dan wel iets doet dan doet je carb t goed. (niet te lang)
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Probleem warrior
normaal moet aan de kleppen zelf niks zijn de quad heeft perfect gedraaid 4 tot 5 dagen dus dat kan het normaal niet zijn. Ga het morgen eens proberen breng wel een bus mee van op het werk. Maar is startvloeistof niet beter als remmenreiniger? Nu heb ik dit zondag eigenlijk al geprobeerd maar dit was wel in de luchtfilter, maar zal een beter effect hebbe als ik dit rechtstreeks in de carbu spuit.Jason McCoy schreef:Zijn je kleppen goed afgesteld?
Zal toch haast te weinig brandstof zijn.
Spuit even remreiniger in je carb terwijl je op de startknop drukt. Als i dan wel iets doet dan doet je carb t goed. (niet te lang)