dag allemaal!

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
MeNoPlayah
Toeschouwer
Toeschouwer

dag allemaal!

Bericht door MeNoPlayah »

Hey, Ik ben Michiel, woon in Wellen, 24 jaar.

Ik heb quads altijd leuk gevonden, vroeger beetje met een yamaha blaster in de bossen gereden.
Nu was ik donderdag aan het fietsen en zag een groepje quads voorbij rijden, hoe zalig was dat!
Ik ben nu eens aan het rondzien voor zelf ene aan te schaffen, liefst een tweedehands, een suzuki ltz 400 of een raptor 700 (maar die is nogal prijzig). Misschien weten jullie nog ergens goeie quads te koop staan, want ik ben niet echt een kenner en wil dan ook geen miskoop doen.
Het lijkt me leuk op in de toekomst samen ritjes te maken, heb al gemerkt dat er veel quadrijders in de omstreken wonen.

Groeten
jumper2110
Quadracer
Quadracer

Re: dag allemaal!

Bericht door jumper2110 »

Welkom!

Een LTZ zou een goede keus zijn, niet te duur en toch krachtig genoeg ;)

En er wonen genoeg quadrijders aan jou kanten, dus aan mederijders geen gebrek :p
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Gielen_24 »

welkom
en een LTZ is een goede keus voor als ge vlot bij het verkeer mee wilt rijden :wink:
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

Zijn soms al propere 700's te vinden voor 5000€ gewoon wat zoeken en wachten tegen de winter zakken de prijzen moet alleen kunnen wachten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
mc_ti
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door mc_ti »

hallo MeNoPlayah

leuk dat er eens iemand van wellen op het forum bijkomt
als beginneling zou ik eerst eens kijken naar een ltz 400 voor te leren al zwaar genoeg
lage zou ik niet gaan gaat vlug vervelen en kan niet goed mee als er een rit is samen met raptor' s 700
voor de rest welkom en succes achter de zoektocht voor een quad
We are Anonymous
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
MeNoPlayah
Toeschouwer
Toeschouwer

hoeveel zou een tweedehands ltz 400 mogen kosten? Zie op internet da ze meestal toch al ettelijke jaren oud zijn
jumper2110
Quadracer
Quadracer

Bericht door jumper2110 »

Voor rond de 3000 moet je al wat fatsoenlijks kunnen krijgen. Geen superlange lijst met opties, maar meestal wel heel compleet.
mc_ti
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door mc_ti »

ik heb eens gekeken op kapaza en heb hier een ltz gevonden die bekijken waard is
voor je koopt eerst een een ritje mee maken of door een kennis die een quad bezit ( weten meestal hoe een quad moet rijden en hoe de motor moet draaien)
als je een ltz vind en deze staat al een tijdje stil kan het eens voorvallen dat deze niet dadelijk start (is zo bij mijn ltz na de winter) gewoon een paar keer het gas knop induwen daarna een beetje gas geven
als je nog vragen heb mag je mij altijd via het forum of via PB

email mag ook naar kristofgoffings@hotmail.be

http://nl.kapaza.be/limburg/suzuki-ltz-400-65420731.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

veel succes met uw zoektocht
We are Anonymous
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
MeNoPlayah
Toeschouwer
Toeschouwer

Ik zoek eig een quad die al licht getuned is voor op de baan te rijden. Ik zie dat er ook wat raptor 660's op kapaza staan rond de 4000 euro, wel nadeel dat da allemaal van Walen zijn. Waarom zijn die walen altijd een stuk goekoper?
Is de raptor 660 een veel betere quad als de LTZ 400 en eventueel een goed alternatief als je het budget niet hebt voor een raptor 700?

Deze is wel een interessante? http://nl.kapaza.be/limburg/yamaha-rapt ... 327561.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

ik ben ook van wellen, ulbeek om precies te zijn,je mag als je wil gerust eens komen kijken
<3 Yamaha Raptor 350 <3
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

die 660's durven wel eens olie verbruiken zijn ze gekend voor

die link die jij gepost heb ziet er een propere quad uit, de grabbar is omhoog geplooit zijn wheelie's mee getrokken, koppelings hendel is geplooid en witte plooien in de kappen is dus op zijn gezicht gegaan :lol:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
MeNoPlayah
Toeschouwer
Toeschouwer

ok,zoveel ken ik dus van quads ;d. Ah cool Robin,ga ik zeker eens langskomen. Eerst nog wat uitzieken! Met wat rij jij?
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

Ik heb eerst een chineesje gehad(250cc). En ik heb nu een raptor 350. Vanwaar bn je precies?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Plaats reactie