Raptor 700 SE SuperACTIE
Raptor 700 SE SuperACTIE
Fap fap FAP
Mooi heh Fapvoer
Mooi heh Fapvoer
Re: Raptor 700 SE SuperACTIE
foto 1 ziet er vooral mooi uit
- yamahakoppel
- Quad GOD
schoon foto's de laatste foto duikt daar ene omhoog en hangt er een handschoen in de boom fotoshop of ...
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Waar zijn deze genomen? Crossparcours?
Knap!!!
Knap!!!
"Ne quad is voor janetten!"
Nee ik sprong gewoon als een superman de lucht in, en de handschoentjes vond ik wel grappig in de boom,yamahakoppel schreef:schoon foto's de laatste foto duikt daar ene omhoog en hangt er een handschoen in de boom fotoshop of ...
soms ben ik gewoon een GOONERD.
Dit is trouwens bij Rijssen/Holten Open crossbaantje.
Leuk voor beginners enzo
Groeten
Dan woon je minder dan 10km in de buurt bij mij, baantje tussen Rijssen/Holten testen wij meestal de afstelling van de veren. Wordt normaal nooit geschoven.
Correctie afgelopen half jaar word deze goed onderhouden, sterker nog zaterdag is deze helemaal geschoven en alles zo glad als maar kan, en nu nog steeds mooi na 1 week zelf na het regen. springbulten ongelovelijk stijl hahaminivtec schreef:Dan woon je minder dan 10km in de buurt bij mij, baantje tussen Rijssen/Holten testen wij meestal de afstelling van de veren. Wordt normaal nooit geschoven.