quadrijders gezocht voor opnames ROX
quadrijders gezocht voor opnames ROX
Beste Quadrijder,
Voor de opnames van het derde seizoen van ROX (http://subsites.studio100.be/rox/indexbe.php" onclick="window.open(this.href);return false;)
zijn we op zoek naar quadrijders die mét quad willen figureren.
concreet zijn we op zoek naar een 5 tal (sport)quads die tijdens de opnames willen figureren als quadrijder en rond rijden op een motorparcours.
De opnames gaan door op 6 juni en duren een ganse dag ( van 07u30-17u30) en vinden plaats in LIER (antwerpen)
In ruil voor jullie medewerking ontvangen jullie een figuranten vergoeding of een pakketje met verschillende ROX-spulletjes waarmee kindjes blij gemaakt kunnen worden, eten op de set én vergoeding van jullie ontkosten.
hebben jullie dus altijd al eens willen weten hoe het er op een filmset aan toe gaat of willen jullie je kinderen verrassen met de papa die meedoet in ROX.
stuur dan een mailtje naar lien.smets@witebox.be of bel naar 0473 33 35 08.
sportieve groeten!
Team ROX
Voor de opnames van het derde seizoen van ROX (http://subsites.studio100.be/rox/indexbe.php" onclick="window.open(this.href);return false;)
zijn we op zoek naar quadrijders die mét quad willen figureren.
concreet zijn we op zoek naar een 5 tal (sport)quads die tijdens de opnames willen figureren als quadrijder en rond rijden op een motorparcours.
De opnames gaan door op 6 juni en duren een ganse dag ( van 07u30-17u30) en vinden plaats in LIER (antwerpen)
In ruil voor jullie medewerking ontvangen jullie een figuranten vergoeding of een pakketje met verschillende ROX-spulletjes waarmee kindjes blij gemaakt kunnen worden, eten op de set én vergoeding van jullie ontkosten.
hebben jullie dus altijd al eens willen weten hoe het er op een filmset aan toe gaat of willen jullie je kinderen verrassen met de papa die meedoet in ROX.
stuur dan een mailtje naar lien.smets@witebox.be of bel naar 0473 33 35 08.
sportieve groeten!
Team ROX
-
- Quad Master
Re: quadrijders gezocht voor opnames ROX
wat leuk... haha, gaat het om een cross circuit of op t asvalt?
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Idd wel nuttig om deze info mee te geven.cilinderhead schreef:wat leuk... haha, gaat het om een cross circuit of op t asvalt?
"Ne quad is voor janetten!"
- Jason McCoy
- Quad GOD
Jason
U had wat meer informatie gevraagd ivm de opnames waarvoor wij nog figuranten zoeken.
Rox is een avonturenreeks op Ketnet voor jongeren;
hierbij wat meer informatie over de reeks.
Drie jonge helden beschikken over uitzonderlijke gaven én... over een nog veel uitzonderlijkere auto. In het grootste geheim worden ze ingeschakeld om misdaden op te lossen. Daarbij wordt volgens het guerrillaprincipe te werk gegaan: ze komen, ze ondernemen en ze verdwijnen weer. Het team bestaat uit drie jonge, getalenteerde mensen en één wagen. Hun talenten werden door de overheid gebundeld in team ROX en zo werden ze drie handen op één motorkap. Hun opdrachtgever, de Kolonel, eindigt steevast elke briefing met de dwingende woorden: falen is geen optie.
Voor één van de aflveringen getiteld quadterreur zijn we nog op zoek naar een 4 tal rijders die willen meewerken aan de opnames.
Die gaan door op het fort van koningshooikt in Lier op 6 juni van 7u30-17u30.
Die dag zouden we verwachten van jullie dat jullie op het terrein wat rond crossen en op een bepaald moment van het 'parcours' gereden worden door onze held.
We vergoeden jullie ontkosten, jullie krijgen eten op de set én kunnen kiezen uit een figurantenvergoeding of een ROX-pakketje.
ik hoor eht graag
mvg
Lien
U had wat meer informatie gevraagd ivm de opnames waarvoor wij nog figuranten zoeken.
Rox is een avonturenreeks op Ketnet voor jongeren;
hierbij wat meer informatie over de reeks.
Drie jonge helden beschikken over uitzonderlijke gaven én... over een nog veel uitzonderlijkere auto. In het grootste geheim worden ze ingeschakeld om misdaden op te lossen. Daarbij wordt volgens het guerrillaprincipe te werk gegaan: ze komen, ze ondernemen en ze verdwijnen weer. Het team bestaat uit drie jonge, getalenteerde mensen en één wagen. Hun talenten werden door de overheid gebundeld in team ROX en zo werden ze drie handen op één motorkap. Hun opdrachtgever, de Kolonel, eindigt steevast elke briefing met de dwingende woorden: falen is geen optie.
Voor één van de aflveringen getiteld quadterreur zijn we nog op zoek naar een 4 tal rijders die willen meewerken aan de opnames.
Die gaan door op het fort van koningshooikt in Lier op 6 juni van 7u30-17u30.
Die dag zouden we verwachten van jullie dat jullie op het terrein wat rond crossen en op een bepaald moment van het 'parcours' gereden worden door onze held.
We vergoeden jullie ontkosten, jullie krijgen eten op de set én kunnen kiezen uit een figurantenvergoeding of een ROX-pakketje.
ik hoor eht graag
mvg
Lien
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
(Jason)
Is dat dan on- of offroad?
In het type crossquad verstaan we op het forum 2 groepen. De crossers (zand, springen etc) En de superquads. Dit zijn quad die een paar cm van de grond zijn gebouwd en echt alleen asvalt kunnen rijden. Ook springen en hindernissen kunnen deze quads niet.
(Lien)
Jason,
het is 'off-road' als dit wil zeggen dat de ondergrond zand (hard en mul) en gras enz zijn.
Van type quad hebben we absoluut de 'crossers' nodig.
en ook rijders die wat sprongen kunnen maken enz..
dankjewel!
Is dat dan on- of offroad?
In het type crossquad verstaan we op het forum 2 groepen. De crossers (zand, springen etc) En de superquads. Dit zijn quad die een paar cm van de grond zijn gebouwd en echt alleen asvalt kunnen rijden. Ook springen en hindernissen kunnen deze quads niet.
(Lien)
Jason,
het is 'off-road' als dit wil zeggen dat de ondergrond zand (hard en mul) en gras enz zijn.
Van type quad hebben we absoluut de 'crossers' nodig.
en ook rijders die wat sprongen kunnen maken enz..
dankjewel!
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
Zo is het duidelijk mannen. Kom op he, we moeten dit met ons forum toch ff doen??
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik ben er wel voor te vinden hoor heb mij al aangemeld,
en met mijn achterbanden zou het moeten lukken omdat het ook stukken verhard bijzitten,
en met mijn achterbanden zou het moeten lukken omdat het ook stukken verhard bijzitten,
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik heb fotos doorgestuurd gekregen van parcour, is zowel verhard an op aarde, maar alles ligt er hard bij dus niet dat je diep in de aarde ga zitten dus tappen zijn nietr echt nodig, dus met mijn banden zou het moeten lukken, ik ga me inschrijven
mvg cvb
mvg cvb
MVG cvb
KFX 400
KFX 400
Nice!
Gratis rijden en showen
Ga toch ook is vragen of ik er naar vervoer heb
Gratis rijden en showen
Ga toch ook is vragen of ik er naar vervoer heb
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
Helpen aan een aflevering die "Quad Terreur" heet
-
- Quadrider
- Contacteer:
kan er niet bij zijn kan me niet vrij maken
MVG cvb
KFX 400
KFX 400
-
- Easy Quadrider
Vind ik ook niet bepaald leuk om aan mee te werken. Quadrijders weer eens negatief in de media op die manier...ItsJohn schreef:Helpen aan een aflevering die "Quad Terreur" heet
Echt niet tof.
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
Hebben jullie natuurlijk wel weer gelijk in..
1) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
-
- Easy Quadrider
In de mail die Lien naar Jason stuurt schrijft ze ook dat de quadrijders op een bepaald moment door die auto van de weg gereden worden. Ik wil niet stoken hé, maar willen jullie daar echt aan meewerken? Schone voorbeelden worden er gesteld in die serie... Heel bedenkelijk allemaal. Eerlijk gezegd dacht ik dat de media een voorbeeldfunctie moet stellen, zeker naar de jonge kijkertjes. Even ter verduidelijking voor de Nederlanders hier op het forum, maar Studio100 maakt specifiek televisie voor een leeftijdscategorie van de allerkleinsten tot ongeveer een leeftijd van 12 à 13 jaar. Ze hebben dus een opvoedkundige verantwoordelijkheid die in deze serie en zeker in deze aflevering m.i. toch ver te zoeken is.
Ik zou Studio100 vriendelijk "bedankt" zeggen en mijn quad keren.
@Studio100: Mijn excuses voor de kritiek, maar ik meen dat ze hier wel terecht is.
Ik zou Studio100 vriendelijk "bedankt" zeggen en mijn quad keren.
@Studio100: Mijn excuses voor de kritiek, maar ik meen dat ze hier wel terecht is.
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
- Jason McCoy
- Quad GOD
Het is een kinderserie!!! Kom op zeg doe niet zio negatief mensen. En quad terreur? Lekker belangrijk.
Ik weet zeker dat jullie straks allemaal die aflevering zitten te kijken met je kinderen.
En ik ben wel voor Studio100, weet je hoe lekker Josje is?
Ik weet zeker dat jullie straks allemaal die aflevering zitten te kijken met je kinderen.
En ik ben wel voor Studio100, weet je hoe lekker Josje is?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland