Hallo allemaal,
Ik wil me op deze weg dan ook maar eens voorstellen.
Ik ben dus r4pt0r, 33 jaar jong en ben hier terecht gekomen, doordat ik op zoek ben naar een Raptor 700.
In mijn dagelijkse leven hou ik me bezig met systeem en netwerkbeheer en de beveiliging van al dat leuks.
Het offroad gebeuren zit al van kleins af aan in mijn bloed. Begonnen met een 50cc crossmotortje als jonkie, en zo opgebouwd naar de zwaardere modellen zoals 125, 250 en last but not least de 500cc. Nadat ik een aantal jaren niks meer heb gedaan met de tweetakters, en het toch weer begon te kriebelen, ben ik op zoek gegaan naar iets wat mijn dorst kon blussen. En dat zou en moest een quad worden. Ze hebben me altijd al aangetrokken, die bolle vierwielertjes
Nou, geen idee wat ik nog allemaal hier neer zou kunnen zetten, maar dit was mijn voorstelling.
Ik hoop op een fijn welkom, en een fijne tijd hier
r4pt0r stelt zich voor
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: r4pt0r stelt zich voor
Welkom, ik heb er zelf nooit 1 moment spijt van gehad dat ik ben overgestapt van crossmotor naar quad.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Welkom! Ik heb nog een mooie te koop staan;) wellicht is het iets voor je....
Gang is alles! Remmen is angst!
(\../)
(O.o)
( . . )
/_|_\
Yamaha Raptor 700 2012
(\../)
(O.o)
( . . )
/_|_\
Yamaha Raptor 700 2012
- rayuutkuuk
- Easy Quadrider
welkom, ik heb ook aan motorcross gedaan was maar een paar jaar. Als je het cross virus te pakken hebt kom je er nooit meer van af
Bedankt voor het welkom op dit forum.
Ja inderdaad. Als je het crossvirus te pakken hebt, is er maar moeilijk vanaf te komen. En dat is ook helemaal niet erg, want daar wil je niet vanaf komen.
Ik weet ook zeker, dat ik er geen spijt van ga krijgen als ik eenmaal een quad heb. In het verleden heb ik wel vaker op de quad van een vriend van mij gereden. Dit was trouwens ook een raptor 700, en dat beviel me gewoon zo goed, dat ik mijn gedachten nog maar moeilijk weg kon houden bij dit leuks. Dus nu zoek ik een leuke en goede Raptor 700 van bouwjaar 2008 of beter zelfs 2009. Jonger dan dit is me op dit moment nog iets te duur als ik de prijzen van sommigen zie
Ja inderdaad. Als je het crossvirus te pakken hebt, is er maar moeilijk vanaf te komen. En dat is ook helemaal niet erg, want daar wil je niet vanaf komen.
Ik weet ook zeker, dat ik er geen spijt van ga krijgen als ik eenmaal een quad heb. In het verleden heb ik wel vaker op de quad van een vriend van mij gereden. Dit was trouwens ook een raptor 700, en dat beviel me gewoon zo goed, dat ik mijn gedachten nog maar moeilijk weg kon houden bij dit leuks. Dus nu zoek ik een leuke en goede Raptor 700 van bouwjaar 2008 of beter zelfs 2009. Jonger dan dit is me op dit moment nog iets te duur als ik de prijzen van sommigen zie