ja tis ook niet de bedoeling dat ze tegelijk aan staan en jua ik rij nogal graag savonds dus dat is geen probleem he XD
ben best blij met dit resultaat nu nog wachten op de schakelaars
burn your rubber not your soul
yamaha R700 special edition (onroad)
Yamaha R350 (offroad)
schakelaars besteld voor de ledstrips, alleen vielen de schakelaars veel groter uit dan gedacht, zeer spijtig, maarjah tis niet anders heb er maar het beste van gemaakt
Kwas er helemaal van overtuigd dat motorkledij verplicht was op de quad maar dat is dus helemaal NIET waar, Khad een bericht gestuurd naar de politie, waarin ik een paar vragen en daar zat deze ook bij. Dus ze zeggen dat het wel verstandig is maar niet bij wet verplicht
Yamaha R350 (offroad)
Wesleydidden schreef:Kwas er helemaal van overtuigd dat motorkledij verplicht was op de quad maar dat is dus helemaal NIET waar, Khad een bericht gestuurd naar de politie, waarin ik een paar vragen en daar zat deze ook bij. Dus ze zeggen dat het wel verstandig is maar niet bij wet verplicht
Dat is in Frankrijk, dacht ik. Goed bezig trouwens!
Wesleydidden schreef:Kwas er helemaal van overtuigd dat motorkledij verplicht was op de quad maar dat is dus helemaal NIET waar, Khad een bericht gestuurd naar de politie, waarin ik een paar vragen en daar zat deze ook bij. Dus ze zeggen dat het wel verstandig is maar niet bij wet verplicht
Dat is in Frankrijk, dacht ik. Goed bezig trouwens!
Ahzo mja kheb mijn harnas toch altijd aan, je hoeft zelf niet altijd in fout te zijn om iets aan de hand te hebben vriendin gaat ook nooit mee zonder haar beschermende kledij
Yamaha R350 (offroad)