en krijg je deze niet in garantie?rappy 700 rijder schreef:inmiddels heb ik bij de vorige raptor gasklepsensor kapot gehad en bij deze raptor ook weer en voor de rest nooit problemen gehad
raptor 700 algemeen bekent dat het een zeer goede quad is!
-
- Easy Quadrider
dit is mijn 3de yfz, en ik heb nog bij geen ENKELE stukken gehad, wat dan ook. wel een keer koppeling moeten vervangen maar voor de rest niks, en ik rij er niet bepaald rustig mee.
onderhoud is goud waard
onderhoud is goud waard
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja en neeflyingquad schreef:en krijg je deze niet in garantie?rappy 700 rijder schreef:inmiddels heb ik bij de vorige raptor gasklepsensor kapot gehad en bij deze raptor ook weer en voor de rest nooit problemen gehad
mijn dealer is nogal langzaam en van hem krijg ik hem in garantie maar ik heb een andere direct bij yamaha nederland besteld en daar moet ik voor betalen
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Re:
en als je dan de lagers vervangt zou de as weer vast horen te zitten denk ik?Mika schreef:Quad achteraan op blokken zetten, als je lagers versleten zijn heeft de as speling op de achterbrug.
Ben zelf tot nu toe ook gespaard gebleven van problemen, buiten dan een kromme achteras maar dat kan op elke quad wel voorkomen he.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: raptor 700 algemeen bekent dat het een zeer goede quad i
Zow joh je reageerd op een topic uit 2007!! ik denk dat t al opgelost is
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland