Heey iedereen,
ik heb een ltz en heb de koppeling van TUSK besteld online, en toegekregen, samen met een nieuwe dichting en de nieuwe veren van de koppeling (van de plaat voor de koppelingsplaten)
Ik heb ze gestoken, maar krijg geen koppeling. Ik kan wel schakelen met de peddel en zie dan ook effectief of hij in neutraal of in een versnelling staat, maar er komt geen beweging in de quad.
Weet iemand wat het kan zijn?
koppeling ltz 400
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: koppeling ltz 400
Je koppeling deksel die niet goed sluit op je platen misschien? Dan blijft je koppeleing open staan zeg maar
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Hebt ge ze voor het monteren wel in de olie gelegd?! (de koppelings platen)
ja heb ze er vrijdag ingelegd en maandag (gisteren) uitgehaald... dus heeft lang genoeg getrokken in olie...
en alle platen zouden in de juiste richting moeten zitten... maar die kopplaat dat de koppeling afsluit, samen met het water, kan daar ergens een fout zijn gebeurd?
en alle platen zouden in de juiste richting moeten zitten... maar die kopplaat dat de koppeling afsluit, samen met het water, kan daar ergens een fout zijn gebeurd?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Niet echt, dan zou i alleen lekken.
Ik denk dat je koppelingshuis gewoon niet helemaal goed zit
Ik denk dat je koppelingshuis gewoon niet helemaal goed zit
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Alles ok, MX Jake heeft het gefixt!
Bleek dat in het koppelingssetje een ring te kort zat, blijkbaar de set van 2003-2004 ipv die vanaf model 2005.
Jake heeft dan 2 originele ringen laten steken, en de overige 7 nieuwe gestoken, en werkt perfect!
Bleek dat in het koppelingssetje een ring te kort zat, blijkbaar de set van 2003-2004 ipv die vanaf model 2005.
Jake heeft dan 2 originele ringen laten steken, en de overige 7 nieuwe gestoken, en werkt perfect!