Voor al de andere kledingstukken die je misschien niet droeg, kan er per stuk nog €50 bijkomen.
Met slippers met de quad gaan rijden is ook niet echt slim natuurlijk.. Ik zou de raad van Yamahakoppel Gwn opvolgen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Darkzero schreef: en dan op mijn verzekeringspapier bij soort motorrijtuig: B (motorrijwiel)
Verzekering heeft er niks mee te maken. Ik had vroeger een quad met L3 als aard (L3=moto). En was gewoon verzekerd als quad, want het type enz is een quad, dus verzekerd als quad. De verzekering maakt daar niets uit.Darkzero schreef:damn ja nooit zonder beschermende kledij rijden! ik heb altijd moto gereden en het nut is er al een paar keer van bewezen.
op mijn nieuw europese papier staat L7e, geen L6? wat betekent dit?
bij motorvermogen staat bij mij 10kW
nationale aard: vierwieler met motor
en dan op mijn verzekeringspapier bij soort motorrijtuig: B (motorrijwiel)
jumper2110 schreef:Geen schoenen die boven je enkel komen = €50
Voor al de andere kledingstukken die je misschien niet droeg, kan er per stuk nog €50 bijkomen.
Met slippers met de quad gaan rijden is ook niet echt slim natuurlijk.. Ik zou de raad van Yamahakoppel Gwn opvolgen
Daar had ik ook al aan zitten denken....Ik dacht dat zijn banshee van rond de jaren 90-95 is. Toen waren ze volgens mij nog niet gehomologeerd. Papieren die erbij zitten zijn dan vaak van een rd, warrior, enduro,...JohnBeton schreef:uw papieren van uw banshee zijn toch echte banshee papier, geen van een rd350 of zo ?