nico's banshee
nico's banshee
hallo allemaal,
ik ben nico en kom uit wieringerwerf en ben sinds 3 weken de trotse eigen naar van deze Yamaha Banshee uit 2000! ik heb deze voor een leuk prijsje gekocht hier in Canada en ga hem over een paar dagen op de boot richting Nederland sturen Ben met deze quad zelf de Foothils in geweest ( gebergte voor de Rocky Mountains) wat werkelijk een onvergetelijke ervaring was ( de Ardenne is hier echt helemaal niks bij !) dit was ongeveer een trip van 55 km waar we 6 uur over hebben gedaan dit komt omdat de paden die daar zijn niet echt geprepareerd waren omdat ze door de lokale quad rijders zelf zijn aan gelegd en ingesleten zijn! heb de hele rit met een GoPro op genomen dus zal binnen kort een mooie compilatie online zetten .
De Banshee:
-Nerfbars
-Procircuit uitlaten
-K&N luchtfilter
-Pro Taper Stuur
en voor de rest helemaal origineel
ik ben nico en kom uit wieringerwerf en ben sinds 3 weken de trotse eigen naar van deze Yamaha Banshee uit 2000! ik heb deze voor een leuk prijsje gekocht hier in Canada en ga hem over een paar dagen op de boot richting Nederland sturen Ben met deze quad zelf de Foothils in geweest ( gebergte voor de Rocky Mountains) wat werkelijk een onvergetelijke ervaring was ( de Ardenne is hier echt helemaal niks bij !) dit was ongeveer een trip van 55 km waar we 6 uur over hebben gedaan dit komt omdat de paden die daar zijn niet echt geprepareerd waren omdat ze door de lokale quad rijders zelf zijn aan gelegd en ingesleten zijn! heb de hele rit met een GoPro op genomen dus zal binnen kort een mooie compilatie online zetten .
De Banshee:
-Nerfbars
-Procircuit uitlaten
-K&N luchtfilter
-Pro Taper Stuur
en voor de rest helemaal origineel
Re: nico's banshee
Leuke shee!
Scheelt het nog iets als je zoiets daar koopt en via boot naar nl stuurt?
Scheelt het nog iets als je zoiets daar koopt en via boot naar nl stuurt?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
mooie banshee!!! zo te zien nog vrij standaard, benieuwt wat uiteindelijk gaat worden.
Ja quadracer dat zou ik nu ook wel eens willen weten, en of je hem dan nog op kenteken krijgt binnen de EU.
Maar dat landschap maakt ook veel goed in zo een rit
Ja quadracer dat zou ik nu ook wel eens willen weten, en of je hem dan nog op kenteken krijgt binnen de EU.
Maar dat landschap maakt ook veel goed in zo een rit
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
ja hier kost een knappe banshee ongeveer 3000 CAD dus ongeveer 2200 euro en dan komt er nog een 1250 CAD overheen om het hier vandaan te verschepen naar nederland dus voor om en nabij 3000 euro heb je een banshee in nederland staan. maar op kenteken zetten zal wat lastig en of duur worden omdat hij nergens geregistreerd heeft gestaan dus zal de volle mep BMP er over betaald moeten worden. maar dat maakt mij niks uit want ik ga hem registreren als landbouwvoertuig dus kan ik voor weinig ook overal komen
ja hij is idd helemaal standaard op de uitlaten en het stuur na dan maar dat blijft hij ook lekker, vind hem hard zat gaan en moet er eerst toch nog echt goed mee leren rijden voordat ik hem de baas ben
ja dat landschap maakt idd veel goed, heb nog nooit zon mooi ''test'' ritje gedaan haha. zit er zelf aan te denken om volgend jaar weer een banshee hier te kopen en dan weer een rondje te doen hier in de Foothils en dan weer te verschepen naar nederland en hem daar weer te verkopen.
ja hij is idd helemaal standaard op de uitlaten en het stuur na dan maar dat blijft hij ook lekker, vind hem hard zat gaan en moet er eerst toch nog echt goed mee leren rijden voordat ik hem de baas ben
ja dat landschap maakt idd veel goed, heb nog nooit zon mooi ''test'' ritje gedaan haha. zit er zelf aan te denken om volgend jaar weer een banshee hier te kopen en dan weer een rondje te doen hier in de Foothils en dan weer te verschepen naar nederland en hem daar weer te verkopen.
Hmm verschepen kost dus aardig wat.
Je zult hier alleen niet veel winst maken op de banshee.
In nederland en belgie staan ze ook rond de 3K te koop.
Echter zoon ervaring zal de aanschaf zeker waard zijn geweest.
Je zult hier alleen niet veel winst maken op de banshee.
In nederland en belgie staan ze ook rond de 3K te koop.
Echter zoon ervaring zal de aanschaf zeker waard zijn geweest.
Leuk ding man!
Denk niet dat je hiervoor meer een kenteken kan krijgen in NL.
ivm 2-takt emissie waarde's blabla etc.
Maar kan me hierin vergissen.
Denk niet dat je hiervoor meer een kenteken kan krijgen in NL.
ivm 2-takt emissie waarde's blabla etc.
Maar kan me hierin vergissen.
maakt mij toch niks uit, voor een landbouwquad hoef je je nergens voor te keuren. enkelt een landbouw drie hoek er op en verzekeren als landbouw voertuig. dan mag ik gewoon de openbaren weg op alleen mag niet harder als 25 ofzo, maar de gemiddelde trekker die hier bij mij thuis staat haalt al dik 55 en daar hebben we nog nooit gezeur mee gehad. en wil toch niet met dit ding de snelweg op of lange afstanden rijden. wil gewoon lekker crossen op de (illigale)lokale banen of een rondje rijden door de Polder
-
- Quad Master
maar als je een ongeluk krijgt en je hebt en beetje een zeikende verzekeraar krijg je niks
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
waarom niet? ben toch verzekerd? als je je auto verzekerd en je krijgt een ongeluk ben je toch ook verzekert? net zoals je een ongeluk met een trekker kan krijgen? te hard rijden is een overtreding geen misdrijf, bij een misdrijf keert een verzekering niet uit zoals zonder rijbewijs rijden als je rijbewijs is ingenomen. veel mensen weten dit niet, maar het is echt zo
-
- Quad Master
asl je een ongeluk krijgt, en op papier staat dat ie max. 25 mag en t beestje loopt 80/90 heb je een leuk probleempje, dan kun je namelijk alles zelf betalen, verzekeraars doen met trekkers nog niet zo moeilijk, maar bij auto's etc. die met 3hoek rijden doen ze wel moeilijk
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars