uitlaat kfx 450
uitlaat kfx 450
mijn uitlaat van mijn kfx 450 is overleden. Nu moet k een andere uitlaat hebben. Welke uitlaat is het best meest aangeraden?
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: uitlaat kfx 450
Kijk eens bij tips en trucs staat een heel topic over uitlaat keuze
Krijg link niet geplakt met tablet maar staat van boven bij sticky's
Krijg link niet geplakt met tablet maar staat van boven bij sticky's
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik raad je de doma racing aan, zijn mooi en en goede uitlaten, hebben een apart geluid
de hmf is echt vet (brullen) maar dan ben je niet graag gezien van je gebuurs of de huizen waar je paseerd
de hmf is echt vet (brullen) maar dan ben je niet graag gezien van je gebuurs of de huizen waar je paseerd
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
Ben k toch al niet .En een yoshimura. Maken die egt heel veel herrie?
Doma is wel mooi, steekt alleen ver uit vind ik, maar behoord tot de stillere merken
Yoshimura hoort ook tot een van de stillere merken uit Amerika, mits de db killers worden gebruikt
Misschien ook eens kijken naar een Motoworks sr4 g2, zijn qua prijs/kwaliteit/geluid wel erg interessant.
Yoshimura hoort ook tot een van de stillere merken uit Amerika, mits de db killers worden gebruikt
Misschien ook eens kijken naar een Motoworks sr4 g2, zijn qua prijs/kwaliteit/geluid wel erg interessant.
-
- Quad Master
HMF kan een brulpijp zijn maar ge krijgt er wel 3 db killers bij waardoor hij bijna zo stil is als uwen originelen maar wel Killer looks heeft Spreek hier wel over de competition series
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
En een pro circuit?
Daar reed het factory team mee een paar jaar terug, maakt wel een bult geluid hoor
Maar voor de rest mooie uitlaatjes.
Maar voor de rest mooie uitlaatjes.
K heb een yoshimura besteld .
Waar heb je die besteld als ik vragen mag, ben er zelf ook naar aan het kijken. De RS2 neem ik aan ofniet?
Bij ons in het dorp. Maar bij quadfun is die heel interessant voor een kfx. Daar was die 30 euro goedkoper mar vind het wel fijn als k hem bij ons in het dorp kan ophalen. Is me die paar euro meer wel waard.