Hallo allemaal, ik ben Tim, 25 jaar en woonachtig in de omgeving van Amsterdam.
Ik ben nieuw in de quad wereld, heb wel een aantal keer er op gereden en ben toen nieuwsgierig geworden.
Verder doe ik graag aan watersport, oa wakeboarden achter het speedbootje.
In het verleden veel met achterwiel aangedreven 6 en 8 cilinders gereden, hierbij ook de link betreft het driften en spelen :mrgreen
Ben momenteel in het bezit van een 4x4 auto (range rover belasting vrij) welke eerst plaats moet maken voor ik met het quad avontuur ga beginnen. (interesse? Ruil is altijd mogelijk...)
Wil de quad gaan gebruiken voor spelen en toer ritten met mijn vriendin, zij zal op de motor gaan.
Het liefst stap ik meteen op op een raptor 700
Qua gedachte om mee te beginnen dacht ik zelf aan een B merk zoals smc/barossa/derbi met zo'n 250cc motorblokje, kopie van Honda cb 250. Schijnt vrij betrouwbaar te zijn.
Raptor 350cc zou perfect zijn maar dat laat de portemonnee denk ik niet toe, of ik moet een goed bod of ruil hebben met de range.
nieuw hier, Tim
Re: nieuw hier, Tim
Hallo en welkom op het forum
Er zijn ook goede A merken die als goede occasie te koop zijn voor niet zo veel geld hangt gewoon van uw bedrag af wat je wil geven mijn vriendin haar heb ik ooitgekocht voor een 1500€ ( Yamaha warrior)
Voor een goede 4000€ heb je ook al een suzuki ltz
Wie zoekt die vind en wij staan altijd klaar om iemand goede raad te geven
Er zijn ook goede A merken die als goede occasie te koop zijn voor niet zo veel geld hangt gewoon van uw bedrag af wat je wil geven mijn vriendin haar heb ik ooitgekocht voor een 1500€ ( Yamaha warrior)
Voor een goede 4000€ heb je ook al een suzuki ltz
Wie zoekt die vind en wij staan altijd klaar om iemand goede raad te geven
Laatst gewijzigd door mc_ti op za 20 jul, 2013 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
We are Anonymous
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
-
- Toeschouwer
Dank.
Het gaat uiteraard om een quad met kenteken of papieren. 250/400cv idd. Ltz had ik ook voor zitten kijken.
Start budget zal rond de 1500/2000 zitten. Klussen kan ik zelf maar stel ik liever even uit. 4 takt is wel de voornaamste eis en het zou leuk zijn als er 2 pers op kunnen en mogen zitten. Geen vereiste.
Een C.... Rommel merk china quad ga ik niet aan beginnen.
Het gaat uiteraard om een quad met kenteken of papieren. 250/400cv idd. Ltz had ik ook voor zitten kijken.
Start budget zal rond de 1500/2000 zitten. Klussen kan ik zelf maar stel ik liever even uit. 4 takt is wel de voornaamste eis en het zou leuk zijn als er 2 pers op kunnen en mogen zitten. Geen vereiste.
Een C.... Rommel merk china quad ga ik niet aan beginnen.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Welkom !!
Plaats voor 2 personen is bijna op elke quad. 1ste quad barossa cheetah 170 cc (blaster frame ) had op papieren staan 2 personen, beide ltz's wat nu heb mag maar 1 persoon er op, licht puur er aan hoe die ingevoerd is, maar denk als je naar rdw gaat met papieren van de zelfde quad en je eigen dat word omgezet.
rond dat budget ga je geen ltz vinden hier in nederland belgie ook niet snel, maar dan komen bpm kosten er nog op. zal dan eerder een warrior worden, voorganger van de raptor 350.
Plaats voor 2 personen is bijna op elke quad. 1ste quad barossa cheetah 170 cc (blaster frame ) had op papieren staan 2 personen, beide ltz's wat nu heb mag maar 1 persoon er op, licht puur er aan hoe die ingevoerd is, maar denk als je naar rdw gaat met papieren van de zelfde quad en je eigen dat word omgezet.
rond dat budget ga je geen ltz vinden hier in nederland belgie ook niet snel, maar dan komen bpm kosten er nog op. zal dan eerder een warrior worden, voorganger van de raptor 350.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!