2004 YFZ450 mx project: 6 punt subframe
Re: 2004 YFZ450 project: schakel as
Als je gewoon rustig rijd heeft het toch niet zoveel te lijden of zie ik dat verkeert.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Nee heeft daar niet veel mee te maken, door het veel gebruik van je koppeling zodat je platen in en uit elkaar gaan bewegen de ijzeren lipjes langs de alu, altijd gaat er een heeeel klein beetje vanaf, tot op moment dat de platen zoveel speling hebben dat ze kunnen gaan slaan, stukje draaien dus, en dat heeft niks met rustig rijden te maken.
Als je basket er vanaf haalt heb je aan de achterkant veren zitten, in de basket, die zorgen ervoor dat je versnellingen niet een harde klap krijgen bij los laten schieten van je koppeling, dezen willen ook wel eens op de duur uitslaan, daaraan kun je ook zien hoe er mee gereden is.
Als je basket er vanaf haalt heb je aan de achterkant veren zitten, in de basket, die zorgen ervoor dat je versnellingen niet een harde klap krijgen bij los laten schieten van je koppeling, dezen willen ook wel eens op de duur uitslaan, daaraan kun je ook zien hoe er mee gereden is.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Oh oke, weer wat geleerd.
Zo de quad loopt en schakelt weer.
Re: 2004 YFZ450 project: kleine aanpassing
Deze keer iets kleins waar ik denk ik toch veel gebruik van ga maken.
ik heb een schakelaar over de sensor van de fan gezet zodat ik hem ook handmatig aan en uit kan zetten.
ik heb een schakelaar over de sensor van de fan gezet zodat ik hem ook handmatig aan en uit kan zetten.
Vandaag een nieuw twin-air luchtfilter erop gezet, de oude was echt gaar en kapot.
Moet die niet meer ingevet worden..?
Je houd je quad heel proper!
Je houd je quad heel proper!
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
Filter is verzopen in de filterolie en daarna uitgedrukt in schonen poestlappen, dat is zoal twin-air het voorschrijft dus zal wel goed zijn.
En Dusty Ontvetter is je vriend met het schoon maken
En Dusty Ontvetter is je vriend met het schoon maken
-
- Quad Master
waar heb je dat schakelaartje weg? ik zoek eigenlijk nog zoiets
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Ik heb ze van school, maar zijn ook te krijgen bij conrad of andere electronica winkel. Zorg wel k dat je een waterdichte hebt op je quad.erikalbring schreef:waar heb je dat schakelaartje weg? ik zoek eigenlijk nog zoiets
- HondaTRX450r
- Quadrunner
Ik heb laatst ook zo'n Twinair filter gekocht die zou gemaakt zijn zoals het standaard type.
Hoe sluit jou filter aan aan de carburateur zijde?
Bij mij past die niet zo mooi als de originele Honda filter. Ik moet een ring om het filter doen en hij sluit maar net aan zeg maar...
Bij mij past die niet zo mooi als de originele Honda filter. Ik moet een ring om het filter doen en hij sluit maar net aan zeg maar...
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Ik heb ook de pro-flow kit van twinair in de filterbak zitten en is daarom op elkaar afgestemd en past precies. Heb je het rekje aan de binnenkant van het filter wel goed zitten? Normaal zo die het filter tegen de bak aan drukken als je hem aandraait.
Doe jij ook altijd wat vet (wiellagervet ofzo) op dat oranje stukje van je filter? Aan de binnenkant wat zegmaar tegen je filterbak klemt door dat rekje.
Nee word een bende in die filterbak, spuit die rand altijd mee in in de filterolie is na mijn idee vet zat.
HondaTRX450r schreef:Ik heb laatst ook zo'n Twinair filter gekocht die zou gemaakt zijn zoals het standaard type.
Jullie twee nog weer naar berghem op 28 september?___EvW___ schreef:Doe jij ook altijd wat vet (wiellagervet ofzo) op dat oranje stukje van je filter? Aan de binnenkant wat zegmaar tegen je filterbak klemt door dat rekje.