Raptor 660 gat in motorblok
Raptor 660 gat in motorblok
Beste mede quad rijders/liefhebbers.
Ik heb een probleem, redelijk groot denk ik
Gisteren aan het rijden en plots merk ik dat al mijn olie uit de motor loopt ... na grondig onderzoek ben ik op een gat in de motorblok ( carterhelft ) uitgekomen ....
iemand raad ?
Valt dit te lassen ? 2 nieuwe carterhelften kosten nieuw 1900 euro dacht ik ...
Ben reuze benieuwd !
Mvg,
Ik heb een probleem, redelijk groot denk ik
Gisteren aan het rijden en plots merk ik dat al mijn olie uit de motor loopt ... na grondig onderzoek ben ik op een gat in de motorblok ( carterhelft ) uitgekomen ....
iemand raad ?
Valt dit te lassen ? 2 nieuwe carterhelften kosten nieuw 1900 euro dacht ik ...
Ben reuze benieuwd !
Mvg,
-
- Quadracer
Re: Raptor 660 gat in motorblok
Straf...
Dichtspuiten met zo van die dichtingkit wat ge tussen motoronderdelen doet ipv pakking?
Benieuwd naar de oplossing!
Dichtspuiten met zo van die dichtingkit wat ge tussen motoronderdelen doet ipv pakking?
Benieuwd naar de oplossing!
Yamaha Raptor 660R!
Het valt te lassen, maar vroeg of laat lost het...
Volgens mij heeft locktite een 2 componenten product om scheuren/barsten/gaten in gietijzer op te vullen.
Hier gaat ge het beste mee geholpen zijn volgens mij
Volgens mij heeft locktite een 2 componenten product om scheuren/barsten/gaten in gietijzer op te vullen.
Hier gaat ge het beste mee geholpen zijn volgens mij
Is dat niet je carter ontluchting die afgebroken is?
want dat gat is perfect rond in het midden, niet dat je het dicht maakt terwijl het open moet blijven?
want dat gat is perfect rond in het midden, niet dat je het dicht maakt terwijl het open moet blijven?
Thx voor de reacties! Het is een gat, en 1 dat er nog niet was denk ik
We denken dat er iets afgebroken is/was in het blok en zo naar buiten gekomen is ...
Kan iemand bevestigen of het carterontluchting daar zit of niet? Voor de zekerheid ...
Mvg
We denken dat er iets afgebroken is/was in het blok en zo naar buiten gekomen is ...
Kan iemand bevestigen of het carterontluchting daar zit of niet? Voor de zekerheid ...
Mvg
via via gehoord dat het geen carterontluchting is en er geen gat hoort te zijn
wat je ziet onderaan op de foto(de buis) zijn de nerfbars ... zou kan je wat orienteren
wat je ziet onderaan op de foto(de buis) zijn de nerfbars ... zou kan je wat orienteren
-
- Quadracer
Raptor 660R 2002:
Ik moet je teleurstellen...
Let wel, als er wat uit je blok geschoten is zal dat gat niet je grootste probleem zijn!
Ik moet je teleurstellen...
Let wel, als er wat uit je blok geschoten is zal dat gat niet je grootste probleem zijn!
Yamaha Raptor 660R!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik kan me niet voorstellen dat een carterhelft 1900 kost. Zou het quadhuis eens bellen als ik jou was. Die hebben veel onderdelen, ook 2e hands
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Jason McCoy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een carterhelft 1900 kost. Zou het quadhuis eens bellen als ik jou was. Die hebben veel onderdelen, ook 2e hands
de winkel waar ik ga had prijs gekeken en was 1900euro voor de 2 helften ; ze verkopen niet 1 helft maar enkel per paar !
maar eerst eens laten lassen denken en kijken of er inwendig kosten zijn
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ja nieuw misschien wel ja. Ik gok dat je bij t quadhuis voor rond de 300 gewoon een losse helft kunt kopen maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.
Je carter is gietijzer, dat kun je niet lassen. Dan ben je over een maand je blok opnieuw aan het openmaken ben ik bang.
Als het iets is dat uit je blok komt dan moet t wel iets heel kleins geweest zijn aangezien t wel een heel klein gaatje is.
Je carter is gietijzer, dat kun je niet lassen. Dan ben je over een maand je blok opnieuw aan het openmaken ben ik bang.
Als het iets is dat uit je blok komt dan moet t wel iets heel kleins geweest zijn aangezien t wel een heel klein gaatje is.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Thx !Jason McCoy schreef:Ja nieuw misschien wel ja. Ik gok dat je bij t quadhuis voor rond de 300 gewoon een losse helft kunt kopen maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.
Heb ze mail gestuurd
Had vie quadshop deliege ook al 2 helften gevonden voor 800 euro met lagers of rollementen ofzo er in ...
Gietijzer kan je wel lassen he, bestaan speciale elektroden voor
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
- Jason McCoy
- Quad GOD
Mij hebben ze t toen afgeraden. Maar die was ook gescheurd.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland