BugxteRR schreef:wat de radiateur betreft heb ik mezelf laten adviseren door een specialist en alles vervangen door professionele kwaliteit (de vlim heeft ook een zuigende werking, dus geen neg. invloed op de inlaattemp. of koeltemp.) verder is ook gekozen om alles zo compact mogelijk te houden i.v.m. mogelijke overkapping later

wel wat zenuwachtig voor de testbank maar ik kijk er zelf ook naar uit

Je kan wel goed spul hebben, maar warme lucht stijgt op.... demper word heet... warmte gaat omhoog... en taaadaaa wat zit daar... juist je radiateur en 2 ventilatoren om dat nog handje te helpen.
Misschien werkt het wel als je genoeg wind kan pakken, maar over algemeen lopen motoren warm als ze langzaam rijden, optrekken of stil staan.

Ook ga je nu je carbs/injectie warm stoken met je radiateur, dit komt ook niet echt ten goede...
Daarnaast je lijn heb je ook aardig geisoleerd volgens mij, die kunnen ook bijna niet koelen. Persoonlijk denk ik dat je het blok beter andersom erin had kunnen bouwen.

Dan heb je aanzuiging van lucht en koeling voorin zitten, en uitlaat en alles achteraan. Dan doet je vlim ook wel ze zuigende werking. Zal misschien wel niet zo mooi passen dan, maar als je wilt rijden en een uitdaging... zou ik toch voor die optie gaan.