Tis nie voor niks een sneakpeak Haha.dave88 schreef:Laat zien dan!
Kom maar naar de meeting.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

Tis nie voor niks een sneakpeak Haha.dave88 schreef:Laat zien dan!

kan niet wachten
  kan niet wachten   
  zakske ook maar klaar houden denk ik
 zakske ook maar klaar houden denk ik
Want?yamahakoppel schreef:kan niet wachten

maar ik zal mijnzakske ook maar klaar houden denk ik

Grizzly700 schreef:Banden zijn stuk goedkoper als je een complete band/velg setje neemt dan scheelt het inderdaad.
Wel een top combi, ik zal nog niks verklappen

denk dat je hem beter even een pmmtje kan sturen, dit zal hij waarschijnlijk eerder lezen.sjmallie94 schreef:Grizzly700 schreef:Banden zijn stuk goedkoper als je een complete band/velg setje neemt dan scheelt het inderdaad.
Wel een top combi, ik zal nog niks verklappen
Nee banden kosten ook los het zelfde, kosten rond 50 euro
Trouwens nog even een vraagje, ik kan momenteel even geen telefoonie's contact op nemen, weet je al wat meer over de banden van innova endurochance 2 waar tijdje terug voor gemaild had ??

, vooral de voorbandjes, dan gaan ze echt plakken. Dan wil je niet meer dat die gaan driften want dan gaat die echt happen en wilt die omkiepen.
 , vooral de voorbandjes, dan gaan ze echt plakken. Dan wil je niet meer dat die gaan driften want dan gaat die echt happen en wilt die omkiepen.

perfect tot nu toesjmallie94 schreef:Mooi werk
Is net dat puntje op de i die boutjes.
Hoe bevallen je de bandjes ??
Moet zeggen grip nog altijd goed. Krijg ze ook altijd redelijk snel warm, vooral de voorbandjes, dan gaan ze echt plakken. Dan wil je niet meer dat die gaan driften want dan gaat die echt happen en wilt die omkiepen.
 ze plakken aan het wegdek. driften gaat wat minder maar ik hoef dan ook niet in dwars elke bocht.(niet dat me dat uberhaupt lukt
  ze plakken aan het wegdek. driften gaat wat minder maar ik hoef dan ook niet in dwars elke bocht.(niet dat me dat uberhaupt lukt  ) ze hebben de meeste grip van alle banden die ik heb gehad. voorbandjes heb ik er niet van dus ook geen ervaring mee.
 ) ze hebben de meeste grip van alle banden die ik heb gehad. voorbandjes heb ik er niet van dus ook geen ervaring mee.

meer gummi he
 meer gummi he