Raptor 700 SE BramC - Nieuwe foto's p8
Re: Raptor 700 SE BramC
Ferm!
Gij hebt precies een nieuwere versie vn de uitlaten
Wat vinde vn het geluid?
grtz
Gij hebt precies een nieuwere versie vn de uitlaten
Wat vinde vn het geluid?
grtz
Nieuwe versie? Heb er enkel de spark arrestores en de langste demper erin gestopt. Denk dat voor de rest alles hetzelfde is met jouw oude pijpen.
Voor de montage hiervan had ik de quad even gestart ... wa een geluid ! Direct stond iedereen in de straat buiten
Voor de montage hiervan had ik de quad even gestart ... wa een geluid ! Direct stond iedereen in de straat buiten
Tis idd wel een zalig geluid!
Aan die veertjes aan uwen demper had ik geen rood hangen
Rij je geen ritten mee vn hier op het forum?
grtz
Aan die veertjes aan uwen demper had ik geen rood hangen
Rij je geen ritten mee vn hier op het forum?
grtz
Het zit hem inderdaad in de rode rubbers rond de veren!
Heb nog geen ritten mee gedaan. Moet daar eens werk van maken! Interesse? Ninove is op een mooie afstand
Heb nog geen ritten mee gedaan. Moet daar eens werk van maken! Interesse? Ninove is op een mooie afstand
Das wel ff rijde ze ninove meise
Ik ga 7 juli mee met de rit vn yamahakoppel.
Ga anders mee? We zoeken nog veel belgen
Ik ga 7 juli mee met de rit vn yamahakoppel.
Ga anders mee? We zoeken nog veel belgen
Zal het eens bekijken. Moet zien dat ik een camionette kan gebruiken.
Vandaag nog wat verder gesleuteld met hieronder het resultaat.
De chariot chain tensioner
Wat ontbreekt hier nog?
Het eindresultaat van de dag
Vandaag nog wat verder gesleuteld met hieronder het resultaat.
De chariot chain tensioner
Wat ontbreekt hier nog?
Het eindresultaat van de dag
- yamahakoppel
- Quad GOD
iedereen wilt extra plaats aan hun uitlaat en de andere zet er even een plaatje bij op 1cm afstand van zijn uitlaat
ook had je beter verzonken bouten gebruikt nu raakt de ketting eerder de kop van de bout zet uw quad eens in versnelling en duw de quad eens zo laag mogelijk en vooruit tot de ketting strak staat dan ga je zien dat uw ketting constant tegen het plaatje gaat schuren geef u geen 500 km
kun je het beter doen gelijk ik heb 5mm inox plaat tegen de uitlaat zelf gelast en een extra beugeltje bevestigd op het frame daar waar de kappen ook vast staan met die 2 bouten in het frame dit zodat uw uitlaat daar beter gesteund word want die kan klappen krijgen ik heb al paar keer buis kapot gehad en het beugeltje afgebroken
het beugeltje helpt ook om de uitlaat zo hoog mogelijk te houden ik heb zelfs een kleine deuk in de buis geklopt daar waar het frame raakt hierdoor kon ik nog 3mm hoger met de buis
ook had je beter verzonken bouten gebruikt nu raakt de ketting eerder de kop van de bout zet uw quad eens in versnelling en duw de quad eens zo laag mogelijk en vooruit tot de ketting strak staat dan ga je zien dat uw ketting constant tegen het plaatje gaat schuren geef u geen 500 km
kun je het beter doen gelijk ik heb 5mm inox plaat tegen de uitlaat zelf gelast en een extra beugeltje bevestigd op het frame daar waar de kappen ook vast staan met die 2 bouten in het frame dit zodat uw uitlaat daar beter gesteund word want die kan klappen krijgen ik heb al paar keer buis kapot gehad en het beugeltje afgebroken
het beugeltje helpt ook om de uitlaat zo hoog mogelijk te houden ik heb zelfs een kleine deuk in de buis geklopt daar waar het frame raakt hierdoor kon ik nog 3mm hoger met de buis
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Na het advies van Yamahakoppel heb ik de constructie wat aangepast . Ik ga voorlopig nog niets tegen mijn uitlaatbuis lassen. Ga wel één van de komende dagen een titanium plaatje bestellen. Verder is de nieuwe luchtfilter toegekomen.
nieuwe contructie
Nieuwe luchtfilter
Big Gun EFI controller
Eindresultaat
Ben momenteel de instellingen van de controller aan het aanpassen. In het middengebied kreeg de motor nog te weinig benzine.
Verder is het nu wachten op de hubs van Quadfun, zit er al een dikke maand op te wachten
nieuwe contructie
Nieuwe luchtfilter
Big Gun EFI controller
Eindresultaat
Ben momenteel de instellingen van de controller aan het aanpassen. In het middengebied kreeg de motor nog te weinig benzine.
Verder is het nu wachten op de hubs van Quadfun, zit er al een dikke maand op te wachten
netjes mann!!1
- Peter skull
- Quadrunner
Netjes en leuke oplossing
Bedankt voor de reacties.
Heb eindelijk van Quadfun informatie gekregen dat de verbredingshubs er ver zullen zijn. Ben nu aan het kijken voor de achterkant nog wat aan te passen, ander achterlicht, achteras, ketting enz.
Heb eindelijk van Quadfun informatie gekregen dat de verbredingshubs er ver zullen zijn. Ben nu aan het kijken voor de achterkant nog wat aan te passen, ander achterlicht, achteras, ketting enz.
Denk dat zo'n smoke Black achterlicht wel tof staat erbij
Dat komt erop
Heb al enkele wijzigingen doorgevoerd. Ketting is vernieuwd naar 15/36 tanden verhouding en heb nog verbreding hubs gemonteerd. Achteras zal voor het voorjaar zijn, als ik mij zolang kan inhouden
voor
na
voor
na