Slecht idee?
Re: Slecht idee?
voor mij is't de steenweg diepenbeek-hasselt (70), grote ring hasselt (90), expressweg hasselt-sint-truiden (90-100).
dan verbruik ik 5-5,5liter denk ik. maar ik denk dat ik ook iets minder verbruik omdat ik het k9 model met injectie heb. ik denk dat jij met een k8 of ouder rijdt met carburator?
dan verbruik ik 5-5,5liter denk ik. maar ik denk dat ik ook iets minder verbruik omdat ik het k9 model met injectie heb. ik denk dat jij met een k8 of ouder rijdt met carburator?
ja de mijne is van 2004 mijn eerste quad
Kom je uit Nederland of Belgie? En op welke datum heb je je rijbewijs gehaald?
In Nederland mag je namelijk als je na januari je auto rijbewijs hebt gehaald niet op een quad rijden.
In Nederland mag je namelijk als je na januari je auto rijbewijs hebt gehaald niet op een quad rijden.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Laten we die discussie niet opnieuw gaan voeren maar wat je zegt is dus onjuist.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... -quad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor alle duidelijkheid.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Voor alle duidelijkheid.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat bedoel ik dus met discussie. Is al een forum over waar je daarover alles kunt vinden
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ben van belgie heb daar geen probleem me hier mag je er me rijden
Klinkt natuurlijk wel leuk allemaal maar een quad is natuurlijk bedoeld voore fun en niet als dagelijks gebruik. Ik rij heel graag op mijn quad, zowel cros als op de weg maar als dagelijks gebruik vind ik het niks. Ook het idee dat je het ding vaak ergens moet neerzetten en ze zijn moeilijk af te sluiten en erg gewild door dieven. Maar je moet het gewoon proberen, als het je niet bevaltheb je nog snel een goedkoop autotje gehaald.
HONDA the dream of power
voor mij is het dan dagelijks fun. heb een goed slot mee hoor en rij er ook niet brussel stad binnen om de ganse dag te gaan winkelen