Ik vind de reactie van MX Jake wel zwaar over de top en nergens op slaan dus die hoeft in de toekomst van mij niks meer te verwachten
Raptor 350 : Minder vermogen en rook door carterontluchting
- Jason McCoy
- Quad GOD

Re: Raptor 350 : Minder vermogen en rook door carterontlucht
Daarom geef ik ook nog even aan over het pakkingsmateriaal
Ik vind de reactie van MX Jake wel zwaar over de top en nergens op slaan dus die hoeft in de toekomst van mij niks meer te verwachten
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Het belangrijkste is dat je die niet moet gebruiken voor spullen waar heletijd benzine zit zoals vlotterkamer of tankdop. Als het uit gedroogd is de bleu silicone kan daar gerust wat benzine op komen, het zal niet zo snel weg zijn als maar droog is, de benzine is ook te snel verdampt voordat wat aangericht heeft.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- Jason McCoy
- Quad GOD

Najah t word niet voor niks aangegeven. Zelf heb ik dit al een keer meegemaakt bij een raptor 660.
Dit materiaal gebruikt ook. Toen het vlotter bleef hangen liep de benzine langs de pakking met als gevolg een olie lek.
Voorkomen is beter als genezen
Dit materiaal gebruikt ook. Toen het vlotter bleef hangen liep de benzine langs de pakking met als gevolg een olie lek.
Voorkomen is beter als genezen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
De loctite was idd blauw. Moet het navragen het was bij een bedrijf die crossmotoren reviseert. Ben er even vanuit gegaan dat die toch wel weten wat ze gebruiken en of dat tegen benzine bestand is. Maar altijd goed om te controleren. Iig bedankt voor de tip.Jason McCoy schreef:Sorry, wat betreft de carterhelften klopt het idd wat jullie zeggen. Ik ben even in mn garage wezen kijken en ik heb het mis.
Maar wat betreft de vloeibare pakking moet je wel goed opletten wat je gebruikt. De blauwe 5926 lost op als er benzine overheen komt en dan heb je een probleem.
Yamaha YFM350 Raptor uit 2006
- HondaTRX450r
- Quadrunner

Maar wat is het verschil dan met vloeibare pakking en gewone pakking. Behalve dat je de ene vloeibaar kunt aanbrengen??
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
- Jason McCoy
- Quad GOD

Geen idee. Ik weet alleen dat t een dikker is als t andere. Heb weleens meegemaakt bij een chopper dat met vloeibaar de koppeling als je koppelde tegen t huis aan kwam. Pakking ertussen en t was perfect. Zoveel kan het dus uitmaken. Dus daar waar een pakking voor bestaat moet er ook 1 tussen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja kan me voorstellen dat vloeibare pakking alleen de oneffenheden tussen 2 delen vult daar waar een pakking altijd (al is het samengeperst) tussen 2 delen blijft zitten.HondaTRX450r schreef:Maar wat is het verschil dan met vloeibare pakking en gewone pakking. Behalve dat je de ene vloeibaar kunt aanbrengen??
Nou, alles weer gemonteerd, nieuwe zuiger, cilinder geslepen, nieuwe pakkingen. En gewoon lekker starten en super mooi lopen. Denk dat er al langer iets gezeten heeft. Nu nog inrijden. Kunnen jullie tips geven qua inrijden? Gewoon lekker rijden maar niet te veel in hoge toeren?