THE MASK Project
Re: THE MASK Project
Ah dus toch gedaan, Welkome op het forum, ben benieuwed naar uwe 660 project , er zijn er niet super veel meer die nog aan een 660 werken dus ik ben benieuwed!
En ik weet al wat het volgende update is
En ik weet al wat het volgende update is
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Re: THE MASK Project
Goodmorning forum leden
hier een update van spullen die al binnen zijn
pro tapter stuur
nieuwe knipperlichten
en ASV cluch & break is vanmorgen binnen
mijn FMF uitlaat systeem is ook binnen zal snel eff foto maken
weet of heeft iemand ervaring met Jos van Vucht
toen ik de raptor had gekocht zat er geen schakelaar voor de kniperlichten en ook geen relais
zit wel knipperlicht op maar de kabbels zijn negens aangesloten
bij de motorhuis hebben ze mij naar Jos van vucht gestuurd
hier een update van spullen die al binnen zijn
pro tapter stuur
nieuwe knipperlichten
en ASV cluch & break is vanmorgen binnen
mijn FMF uitlaat systeem is ook binnen zal snel eff foto maken
weet of heeft iemand ervaring met Jos van Vucht
toen ik de raptor had gekocht zat er geen schakelaar voor de kniperlichten en ook geen relais
zit wel knipperlicht op maar de kabbels zijn negens aangesloten
bij de motorhuis hebben ze mij naar Jos van vucht gestuurd
Re: THE MASK Project
Zakie schreef:Ah dus toch gedaan, Welkome op het forum, ben benieuwed naar uwe 660 project , er zijn er niet super veel meer die nog aan een 660 werken dus ik ben benieuwed!
En ik weet al wat het volgende update is
yesss haahah
-
- Quadfanaat
- Berichten: 70
- Lid geworden op: za 30 mar, 2013 12:25
Re: THE MASK Project
Ben benieuwd naar je kappen.
Hoe laat je dat doen want dat ik heb gehoord en gezien kan je dat nooit echt netjes houden.
Hoe laat je dat doen want dat ik heb gehoord en gezien kan je dat nooit echt netjes houden.
Re: THE MASK Project
RamonRaptor schreef:Ben benieuwd naar je kappen.
Hoe laat je dat doen want dat ik heb gehoord en gezien kan je dat nooit echt netjes houden.
ja klopt zwz als je niet niet goed voor zorgt dat het binnen 3/4 jaar niet meer goed is of te veel krassen
maar ik had 1300 gsx ook helemaal airbrush en die is nog goed
ben best voorzigtig want het kost ook geld hihi
hier paar foto van de 1300 en de raptor word door de zelfde jonge gedaan
kappen gebracht bij de spuiter
ik heb in photoshop al een voorbeeld paar weken geleden gemaakt hoe hij ongveer gaat worden
maar gisteren was tog moeilijk om de juiste kleur te kiezen zoveel mooie kleuren hahah ik zou elke week met nieuwe kleur rond rijden hahahah
-
- Quadfanaat
- Berichten: 70
- Lid geworden op: za 30 mar, 2013 12:25
Re: THE MASK Project
Zooo, dikke gsx zeg
Re: THE MASK Project
thanks
weer een update
de kappen vielen best wel tegen
de gene die ze daarvoor had gespoten had slecht werk gedaan
maar als het niet tegen viel is het niet meer leuk vind ik hahah
ondertussen
heb ik de fmf systeem onder gezet
heb de grill van @zakie ook binnen thanks man
hopelijk gaat die deze week naar de garage omdat we zijn achtergekomen dat waarschijnlijk de dynamo kapot is want hij laad niet bij
en heb een nieuwe accu
dus eff dat checken hoe en wat
thanks for watching
elke meening is welkome
weer een update
de kappen vielen best wel tegen
de gene die ze daarvoor had gespoten had slecht werk gedaan
maar als het niet tegen viel is het niet meer leuk vind ik hahah
ondertussen
heb ik de fmf systeem onder gezet
heb de grill van @zakie ook binnen thanks man
hopelijk gaat die deze week naar de garage omdat we zijn achtergekomen dat waarschijnlijk de dynamo kapot is want hij laad niet bij
en heb een nieuwe accu
dus eff dat checken hoe en wat
thanks for watching
elke meening is welkome
Re: THE MASK Project
Ziet er veelbelovend uit. Toch wel jammer dat het geen 700 is
HONDA the dream of power
Re: THE MASK Project
Dat wordt een prachtig concept zo te zien!
Keep up the good work
Keep up the good work
One life, live it !
Re: THE MASK Project
Gisteren eff naar de garage gegaan
omdat ze de dynamo moesten vervangen
en ineens was er een probleem met de tand wiel en de starter waarvan ik niks begrijp omdat die gwn goed was voor die naar
de motor huis ging
dus toen weer de deksel open en blijk dat de tandwiel bij de kopeling vast zat
misshien iemand uitleg
met super veel moeite kregen we die eraf van de tandwhiel
ik heb wel al een beetje gelezen dat het een common probleem is bij 660 01/03
maar wat ik niet begruip hoe kan dat in eens
ik was er niet bij toen de monteur hem ging starten
zijn verhaal is dat het met moeite aan ging en hij een raar geluid deed
wat ik wel naderhand denk dat de quad op zijn zijkant was
kan dit een probleem zijn ?????????
nu ziet er de tandwhiel zo eruit
en deze is "ook kapot" ineens
wat wel mij voor komt is dat op de tandwiel ook verbrand punten heeft alsof die overheat is
iemand meer vertand van deze
omdat ze de dynamo moesten vervangen
en ineens was er een probleem met de tand wiel en de starter waarvan ik niks begrijp omdat die gwn goed was voor die naar
de motor huis ging
dus toen weer de deksel open en blijk dat de tandwiel bij de kopeling vast zat
misshien iemand uitleg
met super veel moeite kregen we die eraf van de tandwhiel
ik heb wel al een beetje gelezen dat het een common probleem is bij 660 01/03
maar wat ik niet begruip hoe kan dat in eens
ik was er niet bij toen de monteur hem ging starten
zijn verhaal is dat het met moeite aan ging en hij een raar geluid deed
wat ik wel naderhand denk dat de quad op zijn zijkant was
kan dit een probleem zijn ?????????
nu ziet er de tandwhiel zo eruit
en deze is "ook kapot" ineens
wat wel mij voor komt is dat op de tandwiel ook verbrand punten heeft alsof die overheat is
iemand meer vertand van deze
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: THE MASK Project
wel een manier om werk te houden zeg maar
just kidding maar is idd. wel vreemd dat je voor een dynamo naar binnen gaat en met een emmertje gebroken spullen geconfronteerd wordt terwijl er volgens jou tevoren niets mis was met starten ed.
just kidding maar is idd. wel vreemd dat je voor een dynamo naar binnen gaat en met een emmertje gebroken spullen geconfronteerd wordt terwijl er volgens jou tevoren niets mis was met starten ed.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: THE MASK Project
Problemen met deze dingen zijn idd bekend bij de 660. Echter gaat dit wel gelijdelijk. Eerst is het rammelen met starten en dan na verloop van tijd dan start i niet meer.
Ik denk dat jou monteur de boel gewoon gesloopt heeft. Er moet nogal wat gebeuren voor er tanden van een tandwiel af breken
Ik denk dat jou monteur de boel gewoon gesloopt heeft. Er moet nogal wat gebeuren voor er tanden van een tandwiel af breken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: THE MASK Project
Jason McCoy schreef:Problemen met deze dingen zijn idd bekend bij de 660. Echter gaat dit wel gelijdelijk. Eerst is het rammelen met starten en dan na verloop van tijd dan start i niet meer.
Ik denk dat jou monteur de boel gewoon gesloopt heeft. Er moet nogal wat gebeuren voor er tanden van een tandwiel af breken
Presies wat je zegt zei de monteur dat bij starte deed die een ramelde geluid en toen wou die niet meer starten
ik denk ook dat hij snel snel alles dicht had gedaan zonder te controleren
maar ja ik was pisig maar ik kan weinig van winnen of doen
want toen ik aan kwam zei hij meteen van ja ik had gebeld met Yamaha en dat is een probleen die voorkomt
maar mijn probleem is dat heb de quad nog gestart voor ik hem wegbracht want ik overweegde nog van zou ik naar toe rijden of op aanhanger en omdat me kappen bij de spuiter liggen dacht ik nee de cdi hangt heb geen plek voor accu ect ect
vind ook jammer want nu kost alles dus die twee tandwhielen 320 euro
160 p/s
ik heb met quadhuis ook vandaag gebelt ik hoor morgen hopelijk wat
Re: THE MASK Project
tjobbie schreef:wel een manier om werk te houden zeg maar
just kidding maar is idd. wel vreemd dat je voor een dynamo naar binnen gaat en met een emmertje gebroken spullen geconfronteerd wordt terwijl er volgens jou tevoren niets mis was met starten ed.
ja presies