ontmoetng

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
jarn
Toeschouwer
Toeschouwer

ontmoetng

Bericht door jarn »

juuw mense wouw nog es een kleine ontmoeting klaarkrijge :p
eens ene drinke brunos of andere sugesties om elkaars quadjes enzo nog es te kunne bekijken
onder tusse weer iedereen wa updates enzoo hoop dat er geintreserde zijn datum kan afgesproke worde afhankelijk vanwanneer de meeste wille en kunne
dus reacties laat ma komen :p :D
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: ontmoetng

Bericht door Jason McCoy »

Wat ben je van plan? Zoals laatst in Veghel? Dus voor alle forum leden?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
jarn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jarn »

hangt er natuurlijk vanaf van wie intersse in heeft zoeke we een mooi mide punt hee
ltz400
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz400 »

heb intresse maar waar wil je dat doen dan
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Intresse is er altijd genoeg.

Zet maar een mooi idee op en dan maak je een topic om te zien hoeveel animo er is.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
jarn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jarn »

waar dat is de vraag maar da antwoord komt er as we ook wa weten wie komt snap ge ik gaa nie zegge hasselt as de meerderheid van veel verder is tmoet voor iedereen beetje te doen zijn hee dus as iedereen gwn zijn mening eens geeft en regio dan kunne we ene mideweg zoeken hee
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Kijk dan even hoe we dat deden toen met de meeting van Veghel. Dan krijg je een idee hoe je zoiets in elkaar zet
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

er is 8 jaar geleden een meeting geweest in hasselt aan kinepolis rond de 60 quads en daar waren er ook van west vlaanderen aanwezig :)
ik vind als je toch wilt komen en met een trailer of remork moet komen, maakt die 30km meer of minder nu ook weer niet uit :wink: is hoog uit een half uur eerder vertrekken

probleem is eerder wat is de bedoeling gewoon een meeting of ook echt een rondrit organiseren
als ik een rondrit organiseer heb ik meestal 15 tot 20 quads mee zelfs mannen van west vlaanderen maar gelijk toen in veghel had ik ook een 30 inschrijvingen maar met moeite 20 man die echt mee gereden hadden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
jarn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jarn »

twas ijgelijk meer om zoo eens wa updates van andere te zien en de quadjes rit nie eg alle ben ik nie eg goe in
twas meer gwn es wa ieden uitwisselen enzo mis klein ritje dan erges wat drinken ma nie eg kwee nie hoeveel km :?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

is pas in veghel geweest :roll: zal voor volgend jaar zijn dan :wink:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

shrijv gei alteit so wand dad kund ge beina ni lezeh :D :D

Doe aub wat meer moeite om fatsoenlijk te schrijven, we zijn allemaal naar school geweest denk ik? :wink:
jarn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jarn »

At kris ja gaha good snap da heb al afgesproke me wa mense vr wa te kijke wa zij me hunne quad doen heb pas ene nieuwe dr mee dat ik dat wouw :P;) en at da schaap hier bove ge moet het nie leze somige hebbe moeite me zo een ding sjans da gij perfect zijt ik hoop da ik u ooit herken op een volgende rit
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

jarn schreef:At kris ja gaha good snap da heb al afgesproke me wa mense vr wa te kijke wa zij me hunne quad doen heb pas ene nieuwe dr mee dat ik dat wouw :P;) en at da schaap hier bove ge moet het nie leze somige hebbe moeite me zo een ding sjans da gij perfect zijt ik hoop da ik u ooit herken op een volgende rit
Dat kan ook wel een beetje rustiger,
Mensen kunnen zeker meer moeite hebben met schrijven,niemand is perfect maar dit is bijna hebreeuws en echt moeilijk te volgen en begrijp de mening van JdmhatchR toch wel enigsinds. Hij bedoelt het goed. + hij zit al veel langer op het forum dan u dus een beetje respect is wel op z,n plaats.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

Doe niet zo aanvallend... ik veronderstel dat ge ouder zijt dan 18? Dan verwacht ik ook een volwassen reactie van u...
Wat ik ermee bedoel is dat het gewoon niet te lezen valt. Ik denk dat meer mensen dat ook vinden? Niemand schrijft perfect en dat hoeft ook niet.
In verband met u "dreigement" : Kerel, wat gaat ge in godsnaam doen? Gaat ge mij in zepen omdat ik u een tip geef? Ge zijt hilarisch.. Ik raad u aan u puber mentaliteit achterwege te laten, maar die keuze ligt bij u. Veel chance met u samenkomst :wink:

PS: Het is niet zo omdat ik langer op het forum zit, dat ge respect voor mij moet hebben of mijn mening zomaar aanvaarden..Ge doet nog altijd wat gij het beste vindt. Ik ben ook helemaal geen spellings nazi, maar uit ervaring met andere forums weet ik dat dit vaak van kwaad naar erger gaat en helemaal onleesbaar wordt.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Prima, dit is dus bij voorbaat al een rit waar ik niet bij ga zijn. Als je om zo opmerking al zo doet, dan moet het onmogelijk zijn voor mij om met jou te praten.... :lol: :lol:
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie