Eindelijk maar eens voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
SeagullPerformer
Toeschouwer
Toeschouwer

Eindelijk maar eens voorstellen

Bericht door SeagullPerformer »

Ik ben al meer als een jaar verscheidene topics aan het volgen op het forum en dacht mezelf eens een account te maken.
Mijn naam is dus Arno ben 17 jaar en afkomstig uit Asse.
Mijn eerste quad was een hevig quadje! Namelijk een blaster 200! Hierna ben ik overgegaan naar een KFX 400. Deze staat nu te koop. Ik denk eraan hierna terug een 400 of eventueel een 700 te kopen. Alhoewel er een trx250r te koop staat die me ook wel aanstaat, zeker na een ritje op de banshee van bizon450 (2stroke :evil: ! ) Ik ben er nog niet helemaal uit...
Dusja, soms rij ik mee met bizon450, ben ook de persoon die voor z'n mooie foto's heeft gezorgt ;) !
Mocht iemand zich afvragen waar mijn naam voor staat: Ik ben ook een gitarist, en de gitaar die ik grotendeels bespeel is een Seagull Performer.
dave88
Quadracer
Quadracer

Re: Eindelijk maar eens voorstellen

Bericht door dave88 »

Ik vind een trx250 een goede keuze, niet omdat ik zelf honda rij maar omdat bijna iedereen raptor of ltz rijd en niemand trx250
HONDA the dream of power
SeagullPerformer
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Eindelijk maar eens voorstellen

Bericht door SeagullPerformer »

Idd, dat dacht ik dus ook! Maar ik weet er dan ook zo weinig over... Als je een vraag hebt over een raptor of ltz heb je direct 3/4 van het forum die er bijna alles van weten :wink: Het is dus een trx250r van '87 dus ik verwacht heel veel onderhoud?
Plaats reactie