johnoss stelt zich voor
johnoss stelt zich voor
hallo quadfanaten,
ik ben john, en kom uit Oss nederland en ben bijna 30.
ik heb 6/7 jaar lang gemotorcrosst. toen is er bij ons ingebroken, en is mijn crossmotor (kawasaki 250cc) gejat.
ik heb toen de handdoek in de ring gegooit, en alles weggedaan. en nooit meer een motor gekocht. dit is inmiddels 11 jaar geleden.
maar het is altijd blijven kriebelen,en sinds kort heeft mijn broer een artic cat 550 gekocht. ik heb er op gereden, en ben verkocht. ik heb nu besloten om een quad met kenteken aan te gaan schaffen.
voordat ik iets aanschaf, moet ik nog wat dingen verkopen van een andere hobby. voor de centen, en voor de plaats in de garage. dus het kan nog wel effe duren. mijn voorkeur gaat eigenlijk uit voor een supermotard,ik vind ze super vet. verbreed/verlaagd, diepe douglas velgen.
maar als ik zand zie,dan wil ik er in kunnen duiken. het zal dus waarschijnlijk een offroad worden, wel een sportquad. en na wat speurwerk hier komen de volgende modellen in aanmerking qua looks, prijs, en gebruik. de ltz 400/kfx400, yamaha 450, of de yamaha 660.
als het zover is horen jullie het wel, ondertussen lees ik hier mee en stel ik af en toe wat vragen.
gr johnoss
ik ben john, en kom uit Oss nederland en ben bijna 30.
ik heb 6/7 jaar lang gemotorcrosst. toen is er bij ons ingebroken, en is mijn crossmotor (kawasaki 250cc) gejat.
ik heb toen de handdoek in de ring gegooit, en alles weggedaan. en nooit meer een motor gekocht. dit is inmiddels 11 jaar geleden.
maar het is altijd blijven kriebelen,en sinds kort heeft mijn broer een artic cat 550 gekocht. ik heb er op gereden, en ben verkocht. ik heb nu besloten om een quad met kenteken aan te gaan schaffen.
voordat ik iets aanschaf, moet ik nog wat dingen verkopen van een andere hobby. voor de centen, en voor de plaats in de garage. dus het kan nog wel effe duren. mijn voorkeur gaat eigenlijk uit voor een supermotard,ik vind ze super vet. verbreed/verlaagd, diepe douglas velgen.
maar als ik zand zie,dan wil ik er in kunnen duiken. het zal dus waarschijnlijk een offroad worden, wel een sportquad. en na wat speurwerk hier komen de volgende modellen in aanmerking qua looks, prijs, en gebruik. de ltz 400/kfx400, yamaha 450, of de yamaha 660.
als het zover is horen jullie het wel, ondertussen lees ik hier mee en stel ik af en toe wat vragen.
gr johnoss
Re: johnoss stelt zich voor
Welkom
De yamaha 450 vraagt veel onderhoud omdat het een echte race quad is als ik het goed heb.
De yamaha 450 vraagt veel onderhoud omdat het een echte race quad is als ik het goed heb.
_____________________________
Re: johnoss stelt zich voor
daar had ik ook al iets van gelezen. maar de meningen die ik heb gelezen, spreken elkaar een beetje tegen.
-
- Quadfanaat
- Berichten: 56
- Lid geworden op: vr 09 aug, 2013 12:31
- Locatie: Ergens in Nederland
Re: johnoss stelt zich voor
.
Laatst gewijzigd door raptorator op vr 03 jan, 2014 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan?
Re: johnoss stelt zich voor
omdat een 700 waarschijnlijk boven budget ligt, het houd een keer op he.
-
- Quadfanaat
- Berichten: 56
- Lid geworden op: vr 09 aug, 2013 12:31
- Locatie: Ergens in Nederland
Re: johnoss stelt zich voor
.
Laatst gewijzigd door raptorator op vr 03 jan, 2014 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan?
Re: johnoss stelt zich voor
De 700 is wat ik zie, toch wel veel duurder dan de 660,450. Mede omdat de 660 wat ouder is.
Re: johnoss stelt zich voor
Welkom ,!!!!
Ik heb een yfz 450 en ze vergen vaak olie ververs werk en bougie
Voor wat ik weet is het om de 8uur olie verversen en om 60 uur zuiger in de cross!! ik gooi castrol rs racing 4t 10w50 in mijn yfz ik koop een hele doos en dat kost ongeveer 190 euro 12 bussen en een hussie bougies en dat is mijn jaarlijkse onderhoud check specificaties van castrol en met dit rij ik al een jaar en geenprobleem gehad en ben ruim 60 uur voorbij maar koop een compressie meter en check het maar het ligt ook aan rijgedrag en als er iets niet lekker is hoor je het gauw genoeg en ik gebruik mijn yfz onroad offroad maar het is een beest int bos en met nat weer is het geen rijden onroad
Ik heb een yfz 450 en ze vergen vaak olie ververs werk en bougie
Voor wat ik weet is het om de 8uur olie verversen en om 60 uur zuiger in de cross!! ik gooi castrol rs racing 4t 10w50 in mijn yfz ik koop een hele doos en dat kost ongeveer 190 euro 12 bussen en een hussie bougies en dat is mijn jaarlijkse onderhoud check specificaties van castrol en met dit rij ik al een jaar en geenprobleem gehad en ben ruim 60 uur voorbij maar koop een compressie meter en check het maar het ligt ook aan rijgedrag en als er iets niet lekker is hoor je het gauw genoeg en ik gebruik mijn yfz onroad offroad maar het is een beest int bos en met nat weer is het geen rijden onroad