1ste quad ooit

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
blackbandit
Toeschouwer
Toeschouwer

1ste quad ooit

Bericht door blackbandit »

hallo, zaterdag gaan ik en mijn broertje een raptor 660r ophalen.
ik heb niet eerder een quad gereden behalve de proefrit, vond dit een aparte ervaring behoorlijk veel power vond ik, zal nog wel even onwennig zijn maar gelukkig heb ik al heel wat rij ervaring op en met verschillende voertuigen.

de raptor zelf is niet echt een plaatje maar de prijs is goed, het is de eerste dus zal vast en zeker niet ongedeerd blijven en dat dan liever met een ugly duck.

de 660 staat nu nog op offroad banden helaas, deze komen te koop te staan zaterdag meteen. voorbanden nieuw achter nog 70%

eerste rit zaterdag is gelijk 75 km na mn moeders huis.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: 1ste quad ooit

Bericht door Jason McCoy »

Mooi ritje dus. Hoe je er rekening mee dat je de 660 niet langere stukken volgas laat rijden. Daar zijn ze niet voor gemaakt en dus moet je blijven wisselen in toeren of gewoon niet te hoog in toeren rijden.

Ik begrijp dat je er lagere straatbandjes op gaat leggen? Voor je dan gaat rijden moet je even je spoor aanpassen anders lig je er zo naast.
Je kunt alles vinden als je de "zoek"functie gebruikt.

Welkom op het forum, waar kom je vandaan?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
blackbandit
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: 1ste quad ooit

Bericht door blackbandit »

jaa van die hoge toeren had ik al gelezen inderdaad daarom rijd ik het stuk ook helemaal binnen door terug, ik kom zelf uit landgraaf zuid limburg, maar de quad komt bij mn ma in de garage en die is in lanaken.

van dat spoor had ik ook inderdaad gelezen inderdaad maar eens uitzoeken hoe dat dan precies gaat.
Plaats reactie