Hallo allemaal.
Rij al een paar jaar met de quad: eerste quad was raptor 660 gevolgd door bombardier baja x660, can am 450ds. Deze laatste is twee jaar geleden gestolen geweest!! Had maar 30 uur gelopen, juist volledig opgezet, nieuwe uitlaat, spoorverbreders, enz... Nu ja shit happens hé. Ondertussen huis volledig gerenoveerd en niet echt veel tijd meer gehad voor een quad. Huis is volledig af, heb terug wat spaarcentjes en de quad microbe begint weer te kriebelen !!! Nu zit ik met een groot probleem: ik weet niet wat te kopen. Wat ik wel weet, is dat ik nu voor een 4x4 ga opteren!!! Doel is om met een clubje 4x4 rijders de zondag wat in de modder te ploeteren en zelf wat te gaan modderen in de ardennen enz. Liefst mag het quadje wel wat vooruitgaan, zie mijn vorig verleden aan quad's. Mijn keuze ligt tussen de volgende quads: Mijn budget +/- 10.000€ . renegade 800 (tweedehands) - kymco mxu 700 (nieuw) - Yamaha Grizzly 700 (nieuw of tweedehands) - kawasaki brute force 750 (nieuw of tweedehands) - outlander 800 (tweedehands). Door mijn budget, zullen de can ams niet nieuw kunnen aangekocht worden. Kunnen jullie me wat raad geven?
Thx
Wat zou ik best kopen??
- koen.raptor700
- Quadfanaat
Re: Wat zou ik best kopen??
Hallo,
Heb je al iets beslist?
Ik zit met hetzelfde dilemma, ik kom van een raptor700 en zou naar een renegade 1000 willen gaan.
Heb jij geen schrik dat je teveel zal moeten inboeten aan sportief rijden met een 4X4?
Gr. Koen.
Heb je al iets beslist?
Ik zit met hetzelfde dilemma, ik kom van een raptor700 en zou naar een renegade 1000 willen gaan.
Heb jij geen schrik dat je teveel zal moeten inboeten aan sportief rijden met een 4X4?
Gr. Koen.
Some say "more is less", I say "more is better"
Rij nu met CAN AM renegade 1000 XXC
Had voorheen Yamaha Raptor700 SE, Yamaha YFZ450, (mijn zoontje rijdt met een Raptor 250)
Rij nu met CAN AM renegade 1000 XXC
Had voorheen Yamaha Raptor700 SE, Yamaha YFZ450, (mijn zoontje rijdt met een Raptor 250)