Ik heb ook nog op dit terrein gereden maar dan was er wel wat meer gras, en ik moet zeggen dat dit een tof terrein is om te rijden waarbij er 1 beklimming inzit die echt de moeite is.
@ stoftje heb jij niet in mij gereden in bikschote want ik herken die kleren lijk.
Sg6 schreef:@ stoftje heb jij niet in mij gereden in bikschote want ik herken die kleren lijk.
euh...
ik denk het niet, was het erg of zo .....?
of was het juist een tik ?
tss mijn nerfbar en voorwiel gereden dus in feite tegen mijn stuurstang van rechtwiel. nogal sjans dat dat redelijk dik materiaal was, origineel was allang geplooid.
stoftje schreef:aaah oef.. dan was het ik niet want ik heb toch zeker niemand zo geramd
der heeft er dan nog ene in mijn zij gereden en het was terug een kiwi, tss mijn achterband en voetbescherming. Die was wel een beke geplooid maar heb nie gezien wie het was
stoftje schreef:aaah oef.. dan was het ik niet want ik heb toch zeker niemand zo geramd
der heeft er dan nog ene in mijn zij gereden en het was terug een kiwi, tss mijn achterband en voetbescherming. Die was wel een beke geplooid maar heb nie gezien wie het was